{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Ja, jeg bliver ved fjordhesten :D {{forumTopicSubject}}

Min pony Fænrik skal aflives i næste uge...;'(

Vi var ude og kigge på en DV/fuldblod blanding i går et sted hvor der også stod 57 fjordheste - det første jeg så da jeg stod ud af bilen, var 57 gule i alle aldre og størrelser på én kæmpe fold sammen med et par få fejlfarvede dx.

Jeg stod bare med munden åben og sagde lavt til min mor..."D...det er paradis vi er kommet i".
Ejeren af stedet + hestene, kom ud og sagde "Skal vi gå om og se hende den fejlfarvet"? - jeg striglede hende, sadlede op, red og fandt ud af at hun ikke var noget for mig, men så sagde Liselotte "Skal vi ikke lige gå ud på folden og se om vi kan finde en gul til dig?" så jeg kiggede over på min mor med bedende øjne, og hun nikkede dx

Liselotte sagde at hun havde nogle hun vidste ville passe til mig, så hun "plukkede" dem ud som ville passe til mig, og som den eneste af hestene, kom Iben hen til os, og ville straks snakke(:

Vi tog hende med ind, jeg striglede(shit hun fældede;O dx), sadlede hende op og da jeg sad op i sadlen kunne jeg bare mærke FØLELSEN! det var SÅ rigtigt !! og jeg blev ikke mindre vild med hende jo længere vi red smiley

Hun minder meget om Fænrik mht. "koldhed" men hun er bare med mere tænding og VIL virkelig gerne fremad(:

Så vi...eller nej min mor, skrev under på en lejekontrakt som gælder til sommerferien og så kan vi købe hende bagefter(:
Iben er rigtigt ikke tilsalg da Liselotte er rigtig glad for hende og hun gør sit arbejde som prærievogns-hest og ridehest rigtig godt, men hun kunne se at vi bare matchede sammen så til os, vil hun gerne sælge (:

Iben kommer nok hjem på Søndag.
Det er dog med blandede følelser da Fænrik skal aflives i næste uge - nok mandag...;'-(

Her er video fra da jeg prøvede Iben:
http://hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=278415
^^ tag venligst hensyn til at jeg ikke har redet i nogle måneder så jeg er godt rusten + Iben ikke har været redet særlig meget på det sidste.

Men ja, jeg bliver ved de skønne gule :D<3.

Det ville jeg bare lige fortælle;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, jeg bliver ved fjordhesten :D
Kommentér på:
Ja, jeg bliver ved fjordhesten :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce