{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Jeres blog(s)? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg tænkte det var på tide med en runde igen.
Fortæl:
- navnet på jeres blog
- adressen
- hvad den handler om
- hvor tit opdaterer du? smiley

Mine blogs (har faktisk en del efterhånden xD).

<b>Music Dreams </b>
www.MusicDreams.Org
Min klart mest læste blog med mere end 10.000 læsere pr. indlæg. Bloggen har lige flyttet domæne fra www.camillastormont.com, bloggen handler om musik, unge kunstnere og nye talenter og jeg opdaterer den hver fredag.

<b>Stormont's hesteblog </b>
www.stormont.liberamus-equos.dk
Her opdaterer jeg hver lørdag omkring heste og mine trænings metoder, meninger osv.

<b>Tumblr: Camilla Stormont </b>
www.camillastormont.tumblr.com
Jeg bruger denne tumblr side som min private blog hvor jeg virkeligt bare poster en helt masse herlige random ting smiley

<b> Tumblr: Life Style Angels </b>
www.lifestyleangels.tumblr.com
Min veninde Line og jeg har denne blog sammen, vi skriver om mode, det tøj vi går i og kan lide eller ting vi føler os inspirerede af.

<b> Tumblr: Drew Seeley World </b>
www.drewseeleyworld.tumblr.com
Jeg er fan af sangeren/modellen/skuespilleren/danseren Drew Seeley og denne lille blog og i forbindelse med vores hjemmeside, facebook og twitter hvor vi poster en masse info, billeder osv smiley

DEL JERES smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres blog(s)?
  • #4   18. mar 2012 Hønen:
    (link fjernet)
    En blog om medier og kommunikation - som jeg oplever det. Og så nogle få ting der virkelig er i yderområdet af det, som eks. lidt af mine tekniske dimser, prøver i skolen og lignende. Så der er afvigelser som man kan diskutere om hører ind under medier og kommunikation. Men sådan er det. Den opdateres når der er noget nyt. Men også aaaalt for sjældent lige i tiden.


  • #5   18. mar 2012 Min blog hedder only-A-Blond
    Only-A-blond.blogspot.com
    Den handler om næsten alt, mode, verden, mig, billeder jeg tager, medier, og livet smiley
    Jeg opdater hver uge, ofte flere gange om ugen smiley


  • #6   18. mar 2012 You are loved ?
    Www.youareloooved.blogspot.com
    En blog der handler om lidt af hvert - tykt og tyndt smiley

    Emmas hesteunivers.
    (link fjernet)
    En blog om mit hesteunivers smiley


  • #7   18. mar 2012 Thats the life
    (link fjernet)
    Den handler om lidt af hvert, og hvad jeg nu har lyst til at skrive og poste.
    Jeg opdaterer, når jeg har nogle ideer smiley


  • #9   19. mar 2012 My world by schkliaroff
    Myschkliaroff.blogspot.com
    Handler om min hverdag, mode osv smiley
    Opdaterer stortset hver dag smiley




  • #10   19. mar 2012 Min blog er bare totalt mainstream, og hedder: Julie Perremann
    www.julieperremann.blogspot.com
    - Min blog handler sådan om "mig".. Selveste bloggen er lidt mainstream, på den måde, at den er sådan med outfitbilleder, billeder af mine "projekter" (ikke fordi der er nogle.. endnu), polyvores, mit liv og sådan mine "fotooplevelser" + seneste køb osv.
    Jeg opdaterer så tit jeg kan, gerne sådan absolut MAKS 2 indlæg om dagen, hvis der er noget at blogge om! smiley


  • #11   27. mar 2012 (link fjernet)

    Navnet er en længere historie, som stammer fra da jeg gik i de mindre klasser i folkeskolen. Min veninde og jeg sad og legede med latinske ord dengang, og fandt frem til Cabacanis - en blanding af hest og hund på latinsk smiley Da jeg interesserer mig rigtig meget for begge dele, valgte jeg at kalde min blog det smiley

    Bloggen har ikke et bestemt tema. Jeg blogger om hvad jeg nu end har lyst til. Men mest om egne oplevelser.

    Jeg opdaterer, når jeg har noget at skrive smiley Gider ikke bare skrive, for at skrive!


Kommentér på:
Jeres blog(s)?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce