{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Eksamensopgave - Hestehold {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere..

JEg er igang med dyrepasser uddannelsen, og skal til eksamen i morgen.. jeg har afleveret min case, men mangler stadig at læse lidt på det og få styr på nogen få ting..
Jeg skal op i "Hestehold". Hvordan man har heste i egen stald og sådan. jeg HAR selv egen stald så det ikke fordi det et problem, men ville høre om i havde nogen erfaringer som der måske ville være fede at have med?
Udover det så skal jeg beregne en hest på 500 kg's foderbehov.. HVEM kan hjælpe mig med den ? fordi det kan jeg SLET ikk finde ud af smiley
OG så skal jeg fortælle om fordøjelsen og hvad der er specielt ved den ?
Jeg HAR prøvet at google, men synes der kommer meget frem som ikke er på "dansk" Hvis i forstår hva jeg mener.. så måske nogen kort kan forklare mig hvilken rækefølge tarme osv kommer i og hvad der sker de forskellige steder?
Ville SÅ gerne ud af lokalet i morgen med et 10 tal!


Håber VIRKELIG nogen kan hjælpe mig!

På forhånd TUSIND tak!

-Sarah Straten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eksamensopgave - Hestehold
  • #1   20. mar 2012 Er det ikke lige sent nok du sidder med det? Du kunne jo ringe til en foderkonsulent og tage en snak med ham/hende. Selv er jeg i gang med samme uddannelse. Min plan er at arrangere et møde med den leverandør som vi har her på stedet.

    Fordøjelsen ved jeg godt, men er stadig ikke nok sikker på den, til at jeg vil skrive det her smiley


Kommentér på:
Eksamensopgave - Hestehold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce