{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Et OPRÅB til bloggere! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Et lille OPRÅB til jer mange bloggere...

SÅ BLIV DOG VED! Jeg møder så ofte folk der skriver at de mangler læsere, og jeg elsker at læse blogge... Så jeg begynder ofte at følge med i små random blogs men ofte går der... Ja max 2-3 måneder, så stopper folk? Så gider de ikke mere..

Folk siger de ofte stopper fordi de ikke har læsere nok. Men det kræver altså ofte også ting at få læsere, selv har jeg 60.000 læsere hver måned på min blog men kan desværre ikke være medlem af bloggers delight fordi min blog er på engelsk.

<b> Gode råd til at få flere læsere </b>
<i>(Det er jo subjektivt, men det er ihvertfald det der har virket for mig og de råd jeg fik da jeg startede</i>
- Giv nu ikke op! Du får altså ikke mange blog læsere på 6 mdr!
- Få nu et ORDENLIGT design... Istedet for alle de der blogge der ligner alle andre blogge.. Det kan godt være man skal betale en smule for et godt design, men det er altså det værd.
- Hav et tema... de fleste vil gerne have blogs der har et tema, f.eks "Mode blog" "Musik blog" "Min dagligdag" "Photoblog" mv... og gør det tydeligt i bloggen.
- Hav et fængende navn.. Jegelskeratbloggefordijegersej.blogspot.dk er altså ikke et navn man husker, det er langt og man skal konsentere sig for at læse hva der står.
- Overvej kraftigt at bruge de 100kr. om året det koster at få et domæne.

Håber i kan bruge det.
I kan jo evt. tjekke forbi mine blogs.
www.CamillaStormont.com (Min dagligdag, den med de mange læsere)

www.MusicDreams.org (Musikblog, har ca. 16.000 læsere om måneden, står dog stille p.t pga. design skift)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et OPRÅB til bloggere!
  • #2   23. apr 2012 Meget fed blog, selvom igen designet er meget trivielt og knapt så originalt :o)

  • #3   23. apr 2012 Hmm jeg har et dilemma med om mit design mon er for rodet/barnligt/hvad man nu synes. Har været rundt omkring om det mon trækker for meget fokus, og om det ville være bedre med et mere dæmpet og enkelt design (men så kommer den jo til at ligne alle andre blogs, og der er jeg fuldstændig enig med dig: det skal helst være unikt, det er dét jeg helst vil have).
    - Kan du mon hjælpe mig? Min blog er ikke så stor, og det regner jeg heller ikke med at den bliver, da jeg mest har den for egen fornøjelses skyld, hvor jeg kan skrive lidt mere om mig selv og mine tanker og interesser, end facebook fx. smiley

    (link fjernet)

    Ps.
    Mange tak for rådene, dem vil jeg da klart have i baghovedet. Kan også rigtig godt lide dine blogs. Synes at det er fedt at de skiller sig ud smiley


  • #4   23. apr 2012 Kig gerne forbi min blog (:
    (link fjernet)

    Den skal dog laves om når jeg komme tilbage på skolen imorgen, da jeg ikke har photoshop herhjemme (:


  • #6   23. apr 2012 Anna: jeg syntes da det er en fin blog :o). Selvom den måske er meget triviel i designet... Spændene!

    Emilie: Det er bla.d erfor jeg ikke gider blogspot, jeg gider ikke tælle "faste læsere" for der er jo mange (inkl.mig selv) som fast læser en blog uden at skrive sig på som fast læser og personligt syntes jeg da at tanken om at bare en enkelt person jeg ikke kender har læst min blog er ret nice xD Men det kræver jo også man gider promovere den og gøre noget seriøst ud af den for at an får læsere smiley


  • #7   23. apr 2012 Mange tak, det er jeg glad for at du synes (altid fedt når ens arbejde bliver værdsat af en der er mere kyndig i faget) smiley - Ja, den bærer jo tydeligt præg af, at der ikke er ofret særlig meget på den. Men hvis jeg en dag bliver en mere seriøs blogger, så vil jeg da helt klart prøve at gøre mere ud af den smiley

    Men har du mon nogle råd til, hvordan jeg kan fortbedre den, uden at skulle bruge de store summer penge (for dem har jeg desværre ikke)? smiley


  • #10   23. apr 2012 Nu er 100 sidevisninger om dagen jo heller ikke "meget" jeg snakker om sådan riiigtigt store blogsider.

    Men fedt og enkelt design smiley


  • #11   25. apr 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
Et OPRÅB til bloggere!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce