{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Måske en ny hund, men hvilken. Hæælp :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i HGér smiley

Vi ahr snakket lidt i familien om at vi gerne vil have en hund mere... Vi vil gerne have enlille hund, da vi ikke har tid til at trave flere kilometer med en hund hver dag ... Vi vil gerne have en der ikke er sådan en der nemt for sundheds problemer som eksem, ikke kan tåle det ene og det andet... En der ikke er sådan en der ikke kan holde små børn ud eller bare generalt nem at have smiley
Vi vil gerne have den fra hvalp af, så bare racen normalt ikke er agressiv eller lign... :O)


Vi har i forvejen en West High Land White Terrie, Hun er bare verdens bedste hund, og vi vil ikke have en der er større end hende altså ikke en labrador, shæfer(staves), og bare sådan store hunde smiley

Hvis i kender nogle der har nogle der sælger deres små søde hvalpe og de opfylder kravene sådan nogle lunde, så må i meget gerne skrive. Eller hvis i bare kender en eller anden race som bare er en sød lille familie hund smiley


Jeg har selv tænkt på at det kunne være sjovt at have en chihuahua... Jeg ved dog ikke så meget om den... Men hjælp mig hvis du kender noget til det ene eller andet . smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske en ny hund, men hvilken. Hæælp :D
Kommentér på:
Måske en ny hund, men hvilken. Hæælp :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce