{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

At gøre trafiksikker {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg rider min unghest udenfor og hun lystre lige så fint! smiley Hun reagere hverken på biler/lastbiler, heste, katte osv
Kom til at tænke på når hun skal gøres trafiksikker om det så er en god idé at gå ture? Hun står ved en lille vej, hvor der ikke køre så mange biler, og vi kan komme i skov og til strand på under 10 min.
Nu er mit spg: Er det en god idé at gå en masse ture, så hun kan vende sig ting rundt omkring eller hvordan har i gjort/ Vil gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gøre trafiksikker
  • #1   9. maj 2012 Jeg red bare afsted, dog første gang med andre heste, det at du sidder på hende burde jo på ingen måder hindre hende i at kigge omkring sig, nærmest kun hjælpe både dig selv og hende.
    Med hensyn til trafikken, fik jeg en trafiksikker hest til at gå tættest på bilerne, altså ved siden af mig og hesten, så jeg kunne se hvordan han reagerede på dem og langsomt gik den trafiksikre hest enten foran mig eller bag mig, et par måneder efter og tada - jeg red alene ved en stærkt trafikkeret vej uden hesten vendte et øre.. Min har dog også været MEGET kold i hovedet i den sammenhæng (:

    - Held & Lykke


  • #3   9. maj 2012 Okay smiley Vil jeg prøve smiley Min er også meget fornuftig smiley

  • #4   10. maj 2012 det ville også være en god ide at gå lidt ture engang i mellem, måske når den alligevel har en fridag.


Kommentér på:
At gøre trafiksikker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce