{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Gruppearbejde som ikke duer :/ {{forumTopicSubject}}

Kender i det når man skal lave en fælles aflevering, 4 mennesker, og ikke har tid til at sidde efter skole og lave det sammen?

Det går fint, bortset fra at den ene fra min gruppe, mod vores andres forventning, pludselig har lavet en hel masse, som ingen mening giver. Hun har åbenbart svaret på 4-5 spørgsmål i en stor rodet kage, uden at indikere hvad der er tale om, kildehenvisningen er helt ude i hampen og det hele er skide forvirrende, fordi der ikke er lavet afsnit.

Der er ikke engang givet en besked rundt til os andre om hvad det egentligt er hun har haft gang i, så vi tre sidder sådan "og hvad fanden er det liiiiiige du har haft gang i?"

Vi skriver i google docs, og lige nu sidder mig og de 2 andre, som heller ikke aner hvad der er foregået, og forsøger at finde hoved og hale i det hun har skrevet, opdele det i afsnit, tilføje relevant information, lave en korrekt kildehenvisning osv.

Det er virkelig enormt trælst at skulle sidde og bruge sin lørdag på arbejde der kunne have været sparret væk, hvis blot hun havde gjort det ordenligt eller skrevet en note/sms/besked til os om, at det var det hun havde gjort og sådan, så vi vidste det.

God lørdag til jer, i kan nok regne ud hvad min skal gå med!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gruppearbejde som ikke duer :/
Kommentér på:
Gruppearbejde som ikke duer :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce