{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Jeg mangler idéer ~ Udfordringer {{forumTopicSubject}}

Jeg troede aldrig jeg skulle komme dertil, hvor mine idéer er sluppen op. Jeg har det mest fantastiske kamera, dog er jeg parat til nye udfordringer, men da der ikke er 15.000 kr på kontoen til et nyt, må det vente til jeg flytter hjemmefra. Mit kamera er Canon E450D.
Jeg har fotograferet siden jeg var 13 år til nu 17 år. Jeg har været til 4 fotokurser som varede alle en weekend hver.
Desværre kommer jeg til et problem, som er det mest trælse for næsten alle fotografer - Fotoblokade!
Jeg føler, at jeg har fotograferet gud og hver mand.
Jeg ved godt, jeg mangler at fotografere udlandet osv. Det skal nok komme, men jeg mangler spændende emner som kan tages i Danmark. Nogle emner/temaer som ikke er helt normale. Nostalgi var sjov at fotografere, det er det jeg mener.

Nogle idéer mine med fotografer :-)?

Har en video med nogle af mine billeder smiley Den er næsten 3 år gammel, så bær over med det, skriv gerne hvad i mener. Hvad jeg kan gøre bedre osv. smiley
http://www.youtube.com/watch?v=fPfsB8nxb64&feature=plcp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg mangler idéer ~ Udfordringer
  • #1   23. maj 2012 dryp stearin ned i en gennemsigtig glas skål fyldt med vand. Bliver nogle fede billeder !

  • #2   23. maj 2012 Rigtig flotte billeder smiley Hvorfor opretter du ikke et album, eller en blog eller side eller bare et eller andet, hvor vi kan se dine billeder? Det ville virkelig være lækkert, hvis man kunne sidde og se lidt på dit værk smiley

    Men ja, det er også noget jeg kan anbefale dig - kig rundt på forskellige fotografers, amatører såvel som professionelle, og hent inspiration fra deres arbejde.

    Om ikke andet, så prøv at gå ture med dit kamera. Gennem natur, by, når du er på tur osv., og hold godt øje med dine omgivelser, måske dukker der noget op, som kan gøre sig som et meget kreativt motiv smiley

    Og ellers så kan jeg også anbefale kreativ modelfotografering, hvor du virkelig skal finde flotte lokationer, komme på et tema osv. Det synes jeg selv er rigtig sjovt, og der er en vis tilfredsstillelse bag efter, når man ser de gode resultater, samt modellens glæde. smiley - Dertil kan jeg til fulde anbefale at kigge på denne side, som rummer stort set alle de proffe fotoshoots, som man ser i blade, medierne osv. Bare søg på et søgeord, fx, 'Nature' (skal være på engelsk for flest hits), eller summer, og så kommer der en masse hits frem, der matcer. Der er rigtig god inspiration smiley
    http://fashiongonerogue.com/

    Håber at du kan bruge nogle af de idéer smiley


  • #3   23. maj 2012 Oh ja, ellers så kan jeg også klart anbefale dig at fotograferer arkitektur! Våde gammel såvel som ny. Prøv at finde de bedste vinkler, hvor arkitekturen tager sig allerbedst ud, eller find det sted, hvor lyset bare falder helt rigtigt, og fotografer så derud af, og leg videre i redigeringen. Og prøv at få den stemning og historie ind i billederne, som du synes at arkitekturen fortæller (kræver selvfølgelig en del fantasi, men det ser jo ud til at du har masser) smiley
    - Det er også noget jeg selv er rigtig glad for.

    Dette er mine arkitektur-billeder (har flere, der dog endnu ikke er publicerede endnu):
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.256029364420145.64680.255988597757555&type=3

    Og ellers så prøv bare at søge rundt på nettet smiley


  • #4   23. maj 2012 Anna-Sophie:
    1.000 tak for din dejlige kommentar.
    Var inde og kigge på begge sider, og må sige Wow for dette billede du har taget! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.256029364420145.64680.255988597757555&type=3#!/photo.php?fbid=370553919634355&set=a.256029364420145.64680.255988597757555&type=3&theater
    Hvis du kunne fjerne lygten er det jo næsten til konkurrencer osv. smiley

    Liv: Syntes jeg har prøvet det før, men ikke i gennemsigtig smiley Ville da prøve.

    Caroline Sandbeck :
    Det er også super flotte billeder, men det jo sjælden man lige kan finde folk der gider det der, og ligner modeller smiley


  • #5   23. maj 2012 Mange tak, hvor er du sød smiley
    - Håber i hvert fald at du snart kommer i gang igen, og måske vil overveje at lave en blog eller en side med dine billeder, hvor vi kan følge med smiley


Kommentér på:
Jeg mangler idéer ~ Udfordringer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce