{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Mørkebrun springsadel 15-16 tommer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg Har været nød til at sælge min mørkebrune wintec sadel, da det viste sig at den var al for lang til min pony(17 tommer) og den laves jo desværre ikke ned i 15-16 tommer. Nu har jeg ledt næsten alle sider igennem, kan det være rigtigt at det ikke er til at opdrive en lille mørkebrun springadel i 15-16 tomme, uden at den koster en formue?:)

Håber i kan hjælpe, og kender nogen mærker som laves i mørkebrun?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mørkebrun springsadel 15-16 tommer?
  • #1   5. jun 2012 jeg har en lysebrun spring sadel

  • #2   5. jun 2012 Det er ikke sædet størrelsen der gør sadle for lang til ponyen, det er mærket. For exp min hest Canti er for kort til en 17” passir, men min 17” ½ Jessica har masser af plads bag til, han kunne sikker tag en 18” af samme mærke. Prøve nogle andre mærker, hvis du stædig har problem kan du kontakte mig igen og jeg kan sætte dig i kontakt med den sadlemæger der hjælp mig med Canti, hun kan sikker også skaffe en brugt 15-16” spring sadle til en ok priser.

  • #3   6. jun 2012 Sædet størelsen har nu noget af sige, han kan på ingen måde gå med en 17 eller 18 tommer, det har han simpelhen for kort ryg til, jeg har lige fået ny dressursadel, det er en passir i 16 tommer, men er blevet kortet ind til 15 tommer, så den kunne passe(passir er i forvejen en kort sadel)



  • #4   6. jun 2012 jeg vil sige at det er meget med forskel ang. størrelser. men jeg havde engang en stübben hvor puderne bag på gik mere op i stedet for at ligge på selve ponyen så den blev ikke trykket bagpå smiley og mange springsadler går op bag på smiley men jeg kender desværre ingen billige mærker smiley

Kommentér på:
Mørkebrun springsadel 15-16 tommer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce