{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Bloody diaries eller BloodyCon d. 8 - 10 juni {{forumTopicSubject}}

Ja mange vil nok sige det er blær, men vil bare gerne dele mine oplevelser med jer! (:
Mig, Bella, Stine og Michael drog torsdag morgen med flyet til Frankfurt. Jeg havde taget toget om onsdagen til Amager, så jeg skulle heldigvis ikke så langt smiley
Vi skulle mødes i lufthavnen 05.50 så det var en meeeget tidlig morgen smiley
Da vi endelig landede i Frankfurt efter godt en time i luften skulle vi så med et langdistance tog mod Bonn. Det tog 1 og 45 min. Det var meeeeget smalt og der var mange mennesker med, men efter lidt masen og flytten rundt fandt vi et sted og sidde. Vi stod af på Bonns hovedbanegård hvor vi skulle med metroen mod Bad Godesberg hvor vores hotel lå. Det var en tur på omkring 20 min, og der er ikke meget plads til store tasker i en metro!! Vi ankom på hotellet ved en 12 tiden, så vi brugte resten af dagen som turister og spiste middagsmad på McDonalds som lå 500 meter væk fra vores hotel smiley Vi sov tidligt den aften da vi var trætte smiley
Fredag var det så den store dag, og vi stod op kl. 8 for at få mad og gøre klar så vi kunne komme afsted, for conventionen startede kl. 10 Da vi kom var der MANGE mennesker så vi stod i kø for at checke ind! Da vi næsten havde fået det gjort opstod der et lille problem! For da Bella kun er 15 så skulle de se hendes mors underskrift på at Stine havde ansvaret, noget vi ikke havde fået med os!! Så der skulle ringes til diverse mennesker så der kunne blive sendt et billede af hendes mors underskrift. Pyyyha DRAMA! Nå men vi kom ind, og der var OVERVÆLDENDE smukt! smiley Vi kiggede på merchendise og andre spændende ting indtil det var tid til at få taget billeder med Zach. Igen en laaaang kø! Men det var ventetiden værd! smiley
(link fjernet)
Han var åh så sød! smiley Og så meget mere lækker irl end på billeder! smiley Nam nam! xD
Nå men efter et mindre sammenbrud var det ved at være tid til åbningsceremonien hvor skuespillerne blev vist frem på scenen og andet spas smiley Efter de mange timer var der så koncert med de awesomme Hello Gravity
http://www.youtube.com/watch?v=fxWF0DenRVM
Hvor vi ikke fattede et hak fordi de altså snakkede tysk, det fik Bella hurtigt gjort dem opmærksom på og det endte med at hele salen vidste vi var danskere xD Efter det var der autografer med dem som vi da også skulle ha
(link fjernet)
Og billeder
(link fjernet)
(link fjernet)
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/251887_10150962591007567_430243102_n.jpg
Samme aften mødte vi også en Damon cosplayer og han lignede VIRKELIG Ian, men når han snakkede så kunne man høre det, for han var brite xD
Nå men vi fik vist ikke sovet før kl. 3 den nat af ren spænding smiley
Lørdag var det så en ny dag og dagen vi skulle møde Paul! Vi havde vurderet at Ian's kø ville være for voldsom om lørdagen, så vi ville vente til søndag. Og nøj der var mange mennesker! Men efter godt 20 min i kø var det ovre og en chokeret Mette kom ud, Hans stemme!! smiley og så pga jeg lukkede øjnene på billedet skulle jeg ha taget billedet om, YAY! smiley Paul reagerede bare ved at sige "Oh, do I get her again? Great!" smiley
(link fjernet)
En skam Paul ser så sur ud, men oh well xD
Efter det tog vi hjem igen, da vi skulle være klar til maskeballet om aftenen. Der var igen koncert med Hello Gravity, som mig og Bella tog til, og de kunne da også huske os smiley
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=Yu4fCYzwFsQ&NR=1
Da koncerten var færdig tog vi til selve festen, som var i Pianobaren og der var proppet!! smiley
Så efter lidt tid gik vi ud og trak noget luft hvor vi så Hello Gravity's forsanger - Mike - Som vi faldt i snak med og snakkede med ham hele aftenen og det meste af aftenen smiley kl. 3 ca blev vi enige om at vende snuden hjem ad, da Stine og Michael var taget hjem for længst. Dog viste det sig at vi IKKE kunne komme med en metro for 5.46, så efter lidt snakken frem og tilbage blev vi enige om at gå de 2 km til hotellet - i høje hæle!! Av av mine fødder!!
Vi sov ikke før kl. 5 - halv 6 den nat! smiley
Søndag var vi godt smadret men stod op tidligt for nu var det Ian og autografernes tur! Først var det autograferne, hvor alle skuespillerne havde et bord i en ret stor hal, hvor man så kunne stille sig i kø til den skuespiller man ville ha autografer af. Jeg valgte Zach, Ian og Paul smiley
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
Og så var det ellers tid til at stå i kø til Ian, igen var der meeega kø! Vi stod i kø i næsten 2 timer før en medarbejder kom og sagde de stoppede photosessionen, der stømmede med panik i hele rækken - VI VAR IKKE MED!!!
Så efter en del sure miner klagede vi og de fortalte så at kl. 16 var der en omgang mere, så var vi lykkelige igen, og vi gik lidt rundt indtil det var tid igen. Og jeg fik mit billede! smiley Det er nok mit yndlings smiley og jeg freakede for syyyygt! xD
(link fjernet)
Det hele sluttede derefter med en afslutningscermoni og vi tog metroen hjem igen.
Mandag var dagen vi skulle hjem, jeg havde fået pakket det meste om søndagen, så havde minimalt der skulle pakkes. Vi tjekkede ud kl. 12 og tog metroen mod Bonn. I bonn fik vi middagsmad, og endnu en krise opstod. Stine kunne ikke finde andre billetter end noget til 500 euro!!! Heldigvis løb Bella afsted og fandt ud af det, og vi fik nogen meeeget billigere billetter.. Pyyyyha! Vi var i total panik i et øjeblik der!
Togturen mod Frankfurt gik smertefrit og vi havde god tid i lufthavnen i Frankfurt. Dog var vejret pisse dårligt så vores flver blev godt 40 min forsinket!! smiley det påvirkede mit fly mod Aalborg så måtte løbe fra Terminal 3 til Terminal 1 for at kunne nå mit fly!!
Dog nåede jeg det og kom til Aalborg 21.05 mandag aften. Så var ENDNU et problem opstået MIN KUFFERT VAR IKKE KOMMET MED FRA KØBENHAVN!!!!! :O:O
Så måtte melde det og har så ventet i over en hel dag... Gudskelov ringede en her til aften at hun ville aflevere den, så har igen min kuffert og i god behold...
Puuuha nogle drama fyldte dage, men ville aldrig bytte dem ud med noget andet! Og vil helt klart anbefale det her!! Også RingCon i oktober! Tag med hvis i kan!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bloody diaries eller BloodyCon d. 8 - 10 juni
Kommentér på:
Bloody diaries eller BloodyCon d. 8 - 10 juni

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce