{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Make up :)
  • #1   20. jun 2012 Følger med:-)

  • #3   20. jun 2012 Bare i orden :-)).

  • #4   20. jun 2012 I starten af 6.

    Kun Mascara.

    Mascara og lidt eyeliner.

    Øhm.. Det ve' jeg ikke :o. Jeg har et bestemt jeg bruger, men ved ikke hvad det hedder. Men Tromborg er også godt smiley

    Gå ned i matas og prøv dig frem, og vent på der kommer tilbud med den smiley


  • #5   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : 12 - 13 år. vil jeg tro smiley

    Hvad startede i med ? : Mascara

    Hvad går i med nu ? :Går ikke rigtig meget andet end mascara

    Yndlings mærke ? : Kan ret godt li EXPRESS smiley

    Billigt med godt mærke ? :
    uha der er så mange smiley Synes selv at EXPRESS er til at betale smiley


  • #6   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : 12 - 13 år. vil jeg tro smiley

    Hvad startede i med ? : Mascara

    Hvad går i med nu ? :Går ikke rigtig med andet end mascara

    Yndlings mærke ? : Kan ret godt li EXPRESS smiley

    Billigt med godt mærke ? :
    uha der er så mange smiley Synes selv at EXPRESS er til at betale smiley


  • #7   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : 14-årig. I starten af 8.

    Hvad startede i med ? : Mascara.

    Hvad går i med nu ? : Oftest bare mascara, til tider (fester) - eyeliner, øjenskygge, og pudder. - Foretrækker det naturligt.

    Yndlings mærke ? : Hm, har for så vidt ikke nogle. Det der nu lige passer til mig. Men kunne aldrig finde på at putte noget billigt pudder eller foundation i hovedet.

    Billigt med godt mærke ? : Hm, ting som: Rimmel, Gosh, MaxFactor, Maybelline, og Loreal er til at betale smiley


  • #8   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : I starten af 6. Dog ikke ret meget.

    Hvad startede i med ? : Mascara, og nogle gange concealer.

    Hvad går i med nu ? : Altid mascara.. Så skifter det om jeg bruger eyeliner, concealer, pudder etc. Det kommer an på hvordan mit look skal være.

    Yndlings mærke ? : Nielens Jord tror jeg.

    Billigt med godt mærke ? : E.L.F - ikke decideret GODT, men udmærket til prisen!


  • #10   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : 11-12 år:-)

    Hvad startede i med ? : Mascara

    Hvad går i med nu ? : Mascara og lidt puder

    Yndlings mærke ? : Det er nok Lorëal

    Billigt med godt mærke ? : Ved ikke rigtig det er nok osse Lorëal:-)


  • #11   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : 12 år

    Hvad startede i med ? : mascara

    Hvad går i med nu ? : mascara, eyliner puder og lidt foundation(:(jeg går ikke altid med makeup, jeg gør ik hvis jeg bare skal i skole og op til hesten, og ikke være social med så mange :D)

    Yndlings mærke ? : max factor, loreal paris, maybelin new york, og nilens jord

    Billigt med godt mærke ? : maybelin neywyork!
    -Jose


  • #12   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : Da jeg var 13 smiley

    Hvad startede i med ? : Mascara.

    Hvad går i med nu ? : Mascara, og til fester bruger jeg også foundation, eyeliner og nogle gange lidt øjenskygge.

    Yndlings mærke ? : Jeg har ikke rigtig noget ynglingsmærke.

    Billigt med godt mærke ? : Der er mange mærker der er gode og stadig til at betale.



  • #13   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : Ca. i midten af 6. klasse.

    Hvad startede i med ? : Kun mascara

    Hvad går i med nu ? : Mascara, og en smule 'pudder' fordi jeg har så mærke rander under øjne. Kan bedst lide det naturligt smiley

    Yndlings mærke ? : Har ingen.

    Billigt med godt mærke ? : Der er mange smiley


  • #15   20. jun 2012 Begyndte da jeg var 13 med kun mascara og concealer. Nu går jeg med pudder, dækstift og concealer, og eyeliner ret ofte også smiley Mac er super godt, men ikke helt til pengene

  • #16   20. jun 2012 - et mega billigt mærke er elf, og det er også ret godt, men ikke ypperste kvalitet smiley

  • #17   20. jun 2012 Går slet ikk med det, det tager for lang tid:D

  • #18   20. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : I syvende klasse, tror jeg.

    Hvad startede i med ? : Som de fleste, lagde jeg ud med mascaraen.

    Hvad går i med nu ? : Det afhænger af anledningen.
    I skolen: Mascara, pudder, solskindpudder og "an eyeliner for my eyebrows",
    Til fest: Her får den ofte gas med lidt af hvert -> Mascara, eyeliner, øjenbryns eyeliner-halløj, concealer, foundation, solskindpudder og øjenskygge

    Yndlings mærke ? :
    Clinique & MAC

    Billigt med godt mærke ? :
    Fisk?


  • #21   21. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : Går ikke fast med noget, men startede nok i 5. med lidt mascara og øjenskygge til særlige lejligheder smiley

    Hvad startede i med ? : mascara, øjenskygge nogen gange smiley

    Hvad går i med nu ? : Tjo, nok mest ingenting... Men mascara, eyeliner og lidt øjenskygge. Kan ikke tåle noget på mine læber, og gider ikke smørret alt muligt på min hud når der ikke er behov for det smiley

    Yndlings mærke ? : Lancôme paris

    Billigt med godt mærke ? : maxfactor måske?


  • #24   21. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? :
    Da jeg var omkring en 13-14år(:

    Hvad startede i med ? :
    Puder xb

    Hvad går i med nu ? :
    Mascer (øhh atves).. og måske lidt puder til fest(:


    :


  • #25   21. jun 2012 Hvornår begyndte i at gå med makeup? : Begyndte fast, at gå med mascara som 14 årig.

    Hvad startede i med ? : Mascara

    Hvad går i med nu ? : Concealer, mascara, pudder og eyeliner

    Yndlings mærke ? : Mac, Benefit og Urban Decay

    Billigt med godt mærke ? : Rimmel smiley


Kommentér på:
Make up :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce