{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  energi foder
  • #1   8. jul 2012 Elektrolytter har ikke noget med energi at gøre.... det er for at tilføre hesten de salte, som den har svedt ud gennem træningen.... Og de kan overdoseres...!

  • #2   9. jul 2012 Vi bruger bla. noget der hedder Betfor og Mash. Det skal blandes op med varmt vand inden hesten skal spise det. Betfor skal stå med vand i 3-4 time ca. og skal gives 5 timer før hesten skal bruges. Mashen er også god hvis din pony/hest har spist noget jord eller sand smiley Det kan købes hos Land og Fritid/DLG smiley
    -Jeg synes at den der virker bedst er Betfor smiley


  • #3   9. jul 2012 Elektrolytter er det "samme" som en en salt/slik sten smiley
    Men prøv Betfor smiley


  • #4   9. jul 2012 Jeg vil også gerne deltage i diskussionen smiley jeg har en stor dejlig tung dreng, som også gerne skal have et skub lidt i den rigtige retning med den rette energi sammensætning - og efter laaaaaang tid har jeg endelig fundet sammensætningen som passer til ham smiley standard fodret i hans foderplan består af Hippolyt naturmusli og havre tilpasset hans vægt, brug osv... Derudover giver jeg ham epiks specialolie der lagres som "langsomtvirkende energi" og skaber et depot han kan tære af. Desuden er specialolieb tilsat vitamin og antioxidanter som er godt til hedte i arbejde - og tro mig, JEG HAR TESTET MIN DEL AF FODER smiley Derudover får han horsespeed fra Videbæk, som er flækket majs og melasse samt lidt hørfrø osv. Det virker hurtigt, og giver ham speed nu og her når jeg skal bruge det - har fået en hel anden hest! jeg har kunnet skære en masse underlige tilskud fra som jeg gav før, og nu har jeg en hest med gnist i øjnene, gang i futterne og en smuk pels! smiley giver naturligvis elektrolytter hver dag da jeg bruger min hest hver dag smiley

  • #5   9. jul 2012 Epona specialolie - sorry, Iphone laver ordene om - håber resten gi'r mening smiley

Kommentér på:
energi foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce