{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

En fantastisk hest {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.... har lige en lille helt fantastisk oplevelse at dele med jer ALLE...
Idag da en veninde og var ude og galoptræne og monté træne vores travheste.. blev jeg pludselig utrolig dårlig, og var ved at besvime på min dejlige travers ryg i FULD trav, men dygtig som min dreng er, sætter han selv farten ned, da han mærker jeg bliver dårlig, og søger selv mod stalden (ude på travbanen)... jeg er så stolt af min dejlige dreng, og og lykkelig over at han sådan en dejlig hest, der passer så godt på mig, ellers havde jeg nok været kommet meget slemt til skade.. Travere forever..
ELSKER min dejlige Lotus- Dreng


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En fantastisk hest
  • #1   31. jul 2012 Skøn historie - utrolig så opmærksomme de er på os ryttere, og de er bare så fintfølende....:) Godt der ikke skete noget:)

  • #2   31. jul 2012 Det er så dejlig at høre. De er jo nogle fantastiske dyr der forstår bedre en mange tror.=:-D Du burde dele din historie på andre forum her inde. Det fremmer vores dejlige travere. Håber du er rask igen.
    KH TT


  • #3   31. jul 2012 Utroligt hvor kloge de dyr er

  • #4   1. aug 2012 det er dejligt at have sådan nogle fantastiske heste... har selv oplevet det samme for nogle år siden hvor Join, (min gamle hest) og jeg var ude og ride intervaller på stup marken ,og da jeg lider af allergi fik jeg pludselig et anfald hvor jeg ikke kunne trække vejret og begyndte at hyper ventilere.. hesten gjorde som din, han stoppede stille og rolig op, og skridtede hele vejen ind til indkørslen, hvor han stod stille indtil min mand kom mig til undsætning... Vildt at de er så kloge, og dejligt at man ved de beskytter en smiley

  • #5   1. aug 2012 Sikke en skøn historie smiley

    Jeg har nu 2 gange været ude for, at min Thriller har grebet mig smiley I kender sikkert fornemmelsen, "nu skvatter jeg af!" men på mirakuløs vis, var det som om han greb mig inden jeg kom helt ud af balance smiley

    Når jeg rider uden sadel, er han heller aldrig så jumpy, som normalt. Han passer på sin rytter smiley

    Så jeg er bestemt også til de bundreelle og kloge travdyr smiley

    Ulla H


  • #6   1. aug 2012 Sikke en skøn oplevelse smiley

    Min er i dag kommet sig over sin seneskade og var i skoven en lille tur i den nye bidløse trense, og hun var så glad ørene fremme fik både passet, travet og en lille galop smiley


  • #7   1. aug 2012 Sikke nogle skønne historier :o)

    De er nu dejlige de heste :o)

    (",)


Kommentér på:
En fantastisk hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce