{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

hvad kan jg gøre for at glemme det ?? {{forumTopicSubject}}

nu er det sådan at jeg kommer hjem fra en virkelig god ferie og snakker så med ejerne af min part om jeg kunne tage ponyen de smiley hun skiver så hun vil snakke med mig og vi fandt ud af nåde. da jeg så komme rud på gården og vi mødes snakker om alt uligt. så kommer min mor så op til os og så sage hun bare ud af det blå t hundresvære bliver nød til at sælge ponyen. jeg brød helt sammen. hun fortalte så hvorfor hun blev nød til det smiley jeg kunne ikke nåde helt væk. min mor sage så jeg skulle gå ud og hente ham. dt jorde jeg så. jeg blev sådan lidt glad da ham kom galoperne mod mig. så kom vi helt tæt på hinanden og jeg brød helt sammen igen. vi stod og nusset lidt inden vi gik ind fra folden. jeg begyndte så at finde mine ting frem og sadelt op. skulle ud og ride med ejer og en anden. smiley vi hade en virkelig sjov tur og gleme alt om det. da jeg så kom hjem begynte det så igen. alt gik ned for mig. jeg skulle der ud dagen efter. hvor jeg bare gav ham så meget opmerksomhed. vi hygget os. det var verdens bedste dag for mig. men det var hele iden i mit hode. græd da jeg var der ude. skulle der så ud igen dagen efter. vi skulle springe. jeg ville gøre det exter godt i dag. vi var virkelig gode smiley tenkte ikke på så meget. men da jeg kom hjem gik det op for mig igen. jeg viste ikke om han var der næste gang jeg kom ud. ??? jeg tog så på ferie i 3 uger. blev ked af det hver gang folk spurte mig om hvordan det gik. eller bare sage han navn. fik så en besked lige pluslig hvor der stod at han nu var på nettet. jeg lod som ingen ting, men har helt færtig inden i. da jeg kom hjem fra det jeg lavet. sagejeg det så til mig far. den aften o nat lå jeg og græd.jeg tog på ridelejr og der var en som var igang med at sælge sin pony og hade så kiget på ham. hun sage hvis hun ikke hade fundet sin nyde pony så var det blevet ham smiley inden i brød jeg helt sammen. men var lykelig for han ikke var solgt. jeg kom så hjem her idag og vi fik snakket om det igen. gik ind for at se om der var sked nåde på annoncen. men nej ingen ting skedt. begynte så at kigge på nye parter. men men søning passet ikke til nogle heste. jeg gik helt ned igen. men kun inden i. jeg var helt stille sad bare og ikke på pc´en. prøvet så i udlån. indet der passet har heller. det gjord det ikke lige frem beder. her imorgen skal jeg så ud til ham. og glæder mig meget..
jeg ved bare ikke hvordan jeg skal glemme det så jeg bliver ked af det hele tiden.
og hvordan jeg kommer væk fra tanken om jeg ikke kan være sikker på at han er der næste gang jeg kommer.

hvad skal jeg gøre??
har ikke nogle og snakke med om det:-(

undskyld for stave fail er ordblind
og undskyld hvis det blev lidt langt

men skule bare lige ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan jg gøre for at glemme det ??
Kommentér på:
hvad kan jg gøre for at glemme det ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce