{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.087 visninger | Oprettet:

Bumser :( Hvad virker? *HJÆLP* {{forumTopicSubject}}

Hej

Ved godt der sikkert er mange som slår dette emne op, men nu gør jeg det oss lige :b

Er nemlig blevet angrebet af bumser i løbet af den her uge smiley
Det er virkelig slemt! Mit ansigt er fyldt med knupper, som man tydeligt kan føle når man køre en hånd over mit ansigt + der er mange bumser, som oss er store smiley Øv! Det er i ansigtet, på halsen og ned på brystet.

Jeg er 23 år og har altid haft lidt bumser siden jeg var 14 år, men de sidste par år har jeg kunne holde det nede ved brug af forskellige produkter, men er ikke kommet helt af med det, og nu er det virkelig slemt. Aner snart ikke hvad jeg skal gøre, og har bare lyst til at give op..

Jeg spiser ikke anderledes end jeg plejer, og jeg vasker mit ansigt morgen + aften, samt bruger ansigtsmaske to gange om ugen. De sidste 5 måneder har jeg brugt noget rense serie fra body shop, som egentlig har virket ok, men det fjerner det heller ikke helt. Det er den serie som er beregnet til kombineret hud.

Kan ikke finde ud af om min hud har brug for skrapere midler, eller om jeg skal finde en serie der er mildere.. og har ikke råd til at gå til cosmotolog(staves). Har været ved en engang, som sagde at jeg har sensitiv hud, og at jeg skulle bruge de cremer som hun solgte smiley Men de var PISSE dyre..

Hvad bruger i? Og virker det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bumser :( Hvad virker? *HJÆLP*
  • #2   10. aug 2012 nævnte det engang for min læge, og han sagde bare at det kunne man vidst ikke gøre så meget ved smiley og så fik jeg p-piller som skulle hjælpe mod uren hud, men de hjælper ikke.

  • #5   10. aug 2012 Altså min kæreste har også døjet meget med det og han tog til lægen hvor han fik en behandling. Det hjalp meget på ham, men det er noget man skal betale for, men ved ikke lige helt hvor meget det kostede. smiley

  • #6   10. aug 2012 Jeg har osse døjet med uren hud siden jeg var 13-14 år, og har prøvet ALT hvad der er at prøve! Og intet virkede i særlig lang tid af gangen.

    Jeg gik til min læge for ca et år siden og han gav mig Basiron som kan købes på apoteket. Han anbefalede osse disse:
    http://www.pantothen.com/
    Jeg tager 4 piller om dagen (selvom jeg HADER piller!!), og smøre med Basiron hver aften inden sengetid.

    Og det er alt besværet værd! Der har været så godt som intet i snart et år nu, og det var ellers ret slemt før. Nu er der kun en smule en gang i måneden, men det findes der ingen kur for da det er hormonelt, og normalt på den tid. smiley

    Jeg har ikke fortrudt et sekund at jeg købte de piller og kan varmt anbefale dem! smiley


  • #7   10. aug 2012 Og så er de billigere end at gå til hudlæge i tide og utide! smiley

  • #9   10. aug 2012 Tak for de gode råd smiley

    Hmm.. tror vidst jeg må en tur forbi lægen og snakke lidt om de der piller og creme, som i anbefaler.


Kommentér på:
Bumser :( Hvad virker? *HJÆLP*

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce