{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

hvor længe. {{forumTopicSubject}}

hej min dejlige Lulle har fået 2 løse bag sko og jeg ved ikke hvordan da han ku havde dem på ca en uge, mens jeg red ham og så blev han skadet, har i set eller oplevet linene tilfælde.

Det kan ikke være vores smed fordi min søsters hoppe gik med sko på alle fire hove og de var aldrig løse før dem på forbenene var.

og hvor længe kan de blive sidene på hovene, da jeg først tror at vores smed kommer om 3 eller 4 uger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor længe.
  • #1   13. aug 2012 Der kan være mange årsager til at sko bliver løse - hovenes tilstand f.eks.
    Har hesten dårlig hovkvalitet? Eller er hovene tørre? Husker du at vande hovene her om sommeren?

    Hvor længe har skoene siddet på? Deres holdbarhed afhænger jo ikke kun af, hvor meget hesten bliver brugt, men også af beskæringsintervallet.

    Mine heste bliver f.eks. skoet hver 6. uge.


  • #2   14. aug 2012 han blev skoet ca D. 28/06, og han bliver skoet ca hver 7 uge og han hove bliver vandet.

  • #3   15. aug 2012 Så har han jo også gået på dem i 7 uger smiley


  • #4   15. aug 2012 De fleste smede kommer gerne og lægger skoen om hvis hesten taber den eller den bliver løs.
    Jeg ville altid få den lagt om med de sammen, fremfor at vente og risikere en skade.

    Det er forskelligt om heste har tendens til at tabe sko, og det kan være mange ting der kan være årsagen til det..


Kommentér på:
hvor længe.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce