{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

var helt færdig af gråd i går aftes {{forumTopicSubject}}

hej undskyld vis den bliver lidt lang

det er fordi 2 måneder før sommerferien blev min mor og far skildt i forvejen er jeg meget såbar så kommer hurtigt til at blive ked af det
men så har i går eftes brød jeg bare fuldstændig sammen jeg kunne bare ikke klare tanken om aldrig kunne holde jul sammen aldrig kunne holde nytår sammen hvordan bliver min komfirmation kan de enes bliver de uvenner kunne det hele ikke bare være som det var før jeg savner at min mor og far var sammen at jeg kun borde et sted at jeg ikke skal skiftes i mellem at bo en uge ved min far også en uge ved min mor det er bare overhovdet ikke det sammen jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg er fuldstændig ked af det og jeg kan ikke klare det jeg ville ikke tænke på nået men i går kunne jeg ikke rumle det har mere det er ved at blive formeget jeg kan i forvejen ikke særlig godt lide andre voksene mænd end min far men da min mor har fået en kæreste kan jeg ikke rigtig finde ud af nået mere smiley
jeg ser kun mine hunde hver anden uge jeg har kun Alsace til at srtytte mig han er den eneste der er den sammen og serf. mine venner og veninder dem kan jeg ikke undvære



hvad kan jeg gøre for at blive galder igen

knus og kram fra lille ulykkelige mig jennifer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  var helt færdig af gråd i går aftes
Kommentér på:
var helt færdig af gråd i går aftes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce