{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

Billeder fra Store Hestedag 2012 - STJ Photo © {{forumTopicSubject}}

Hey alle Foto Freaks!
Så fik jeg også taget lidt billeder fra Store Hestedag 2012, som jer mange andre smiley
Dem er der på billederne er meget velkomne til at tage dem, bare lige skriv at i har gjordt det,
Og så husk at skriv at det er STJ Photo © der har taget dem smiley
I må gerne komme med gode råd til min fotografering,
Men i skal vide at det er en af de første gange jeg fotografere sådanne 'shows' smiley
http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/staevner_og_loeb/383512-store_hestedag_2011___stj_photo_

Mvh.
Sofie Jensen, STJ Photo ©


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder fra Store Hestedag 2012 - STJ Photo ©
  • #2   3. sep 2012 AnitaRasmusden - Har brugt 1-2 timer på redigeringen af dem, fks. beskærring, sortering, farver osv. Men selvfølgelig er der altid noget der kan gøres ved de
    , mit mål var bare at holde billederne så 'originale' som muligt smiley
    Men jeg takker, og tager din 'kritik' positivt med mig smiley


  • #4   3. sep 2012 AnitaRasmussen - Forståe udemærket smiley
    Jeg var også lidt i tvivl om jeg skulle fokusere på selve Equipagen, eller fks. tage springet, 'stemningen', eller rytteren med. Men valgte til sidst at tage lidt mere med end man normalt ville gøre smiley
    Skal egentlig 'bare' have mig et bedre objektiv, så jeg ikke behøver beskære så meget, men i stedet kan zoome helt ind på det punkt eller motiv jeg vil tage et billede af smiley


  • #5   4. sep 2012 Jeg har taget 1600 billeder har indtil videre redigeret 179 billeder plus jeg har slettet en del. Det har taget mig 2 - 3 timer. Sådan noget tager tid. Noget af det vigtigste ved at fotografere sådan nogle arrangementer er at begrænse sig, vi herinde vil se de bedste billeder, og kun de bedste. Når der er 1 million virker det en anelse useriøst. Du kunne lave et album med alle og så et med dine favoritter evt?

Kommentér på:
Billeder fra Store Hestedag 2012 - STJ Photo ©

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce