{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

så fik han fred {{forumTopicSubject}}

hejsa allesammen
min elskede 4 årige har nu fået fred og er fri for smerter
han havde brækket et stort stykke knogle af sit ene kodeled og stod ikke til at rede. dyrlægerne siges at det er en skade fra hans føltid.
det blev opdaget da han under tilridning haltede.
han var en fantastisk lille hest og han vil altid have en stor plads i mit hjerte.
jeg håber det er ok jeg stadig er med i denne gruppe da jeg i februar måned vil købe en frieser hoppe der er ved at blive redet til.
jeg skal lige komme mig over arrkan. det er alt for tidlig en alder at blive aflivet.
jeg håber at han har det rigtig godt hvor han er nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så fik han fred
  • #1   13. sep 2012 R.I.P
    det er jeg da ked af at høre,,,, men godt for ham han fik fred så han ikke har ondt mere, men en svær beslutning at tage for man elsker jo sine heste over alt på jorden,..... føler med dig;(


  • #2   13. sep 2012 R.I.P. lille perle :,(

  • #3   15. sep 2012 Trist og læse R.I.P , og selvfølgelig må du stadig blive i gruppen ;O)

  • #4   17. sep 2012 Det gør mig ondt.

    Bliver nødt til at spørge: var det forrest i kodeledet?

    Fik min gamle aflivet for 5 år siden med en deffekt kodeledsknogle og da dyrlægen er stødt på flere af slagsen, forsker man nu i om det er avlen.


  • #5   18. sep 2012 hej Naja j. ja det var på venstre forben og det var også kodeledsknoglen den var gal med. jeg er ked af at du også stod i den situation, det er godt nok hårdt.
    jeg er glad for at din dyrlæge har valgt at undersøge hvad grunden kan være, jeg håber det er noget der kan redde nogle af de heste der har store smerter pga det.
    der er alt for mange dyrlæger der konstaterer skaden men ikke tænker over hvorfor det sker. dog skal det siges at de fleste dyrlæger er rigtig dygtige, de tænker bare ikke over hvordan det kan være de løber på den slags skade ret ofte



Kommentér på:
så fik han fred

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce