{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bare kom med spørgsmål!
  • #1   15. sep 2012 hmm jaa jeg kunne godt bruget et godt råd om hvad jeg skal gøre for at få min 2 års solgt, han er til salg på mange salgssider og er til salg for mindre end han er værd...men der har ikke været en eneste ude og se på ham...hvad skal jeg gøre?

  • #2   15. sep 2012 jaaa

    1. hvor lang tid har du haft egen hest
    2. hvor gammel er du
    3. hvornår startede du til ridning
    4. hvor mange søskene har du

    lidt sjove spørgsmål jeg kan godt komme med flere;)


  • #3   15. sep 2012 Er din pony sød og god som ens første pony? smiley

  • #4   15. sep 2012 lene a:
    måske har du ikke skrevet nok? hvis ikedu har det prøv og slet hende (ham) derhvor du har haft ham og så start helt fra ny skriv alt hvad du ved afgode ting om den eller så ved jeg det ikke smiley smiley
    jo du kunne prøve at lægge en vidio ud hvor du rider den og måske spring smiley

    jennifer: jeg har haft hest i 6 år smiley
    jeg er 14 år
    det gjorde jeg da jeg var 7 :
    jeg har 3 to brødre og en søster smiley

    Team DSP: ja hun ville være super god som første gangs pony, hun er jo stadig ung så hun kan da godt drille men hun stopper altid igen smiley


  • #5   16. sep 2012 Team Hessellund Linnea&Flicka&Ami<3

    Han er ikke tilredet endnu, da han kun er 2 år (blev 2år den 22 marts).
    Men hvis han ikke bliver solgt regner jeg med at jeg så smådt begynder at tilride ham til foråret 2013.
    Og så vil han også blive stillet til kåring


  • #6   16. sep 2012 Min annonce lyder sådan:

    Jyde Findus Tindbæklund

    Kr. 12.000


    Fødselsår: 2010

    Findus Tindbæklund er en utrolig sød og tillidsfuld jydsk hingst plag som er født den 22-03-2010.

    Som føl var han med sin mor til historisk dyrskue på Gl. Estrup, hvor Freja (hans mor) blev nr 1 af følhopperne. Så allerede som føl kunne han stå bundet, trækkes med både i skridt og trav, samt læsses i hestetrailer.

    i oktober 2011 har han været med til plagskue (for jyder) på Lykkeshøj i Randers. Men der var desværre kun 3 hingste på 1 år med, og han kom til at gå nr 2

    i år var han med til landsskuet i Herning, hvor han fik 22p

    Han er nem, tillidsfuld og meget kontaktsøgende, elsker at blive nusset om. Han har været i hænder fra første dag og er i hænder hver dag.

    Han har rødt hestepas og er chippet.
    Hans mor Freja var 155 da hun blev kåret som 3 års og blev 156 da hun var færdig udvokset.
    Hans far Krumme var 153 da han blev kåret som 3års og blev 157 da han var færdig udvokset.

    Findus Tindbæklund sælges pga vores hestehold er blevet for stort, vi har 13 jyder i alt, de er alle født hos os på nær vores avls hingst, Johan.

    Du er altid velkommen til at komme ud og se hestene også selvom at du ikke vil købe men bare gerne vil se dem.

    Hestene står ca 18 km vest for Hobro i Hærup (ved Klejtrup)

    Vores adr er:
    Hærupvej 23, Hærup
    9500 Hobro
    Tlf: 98 54 68 05


  • #7   16. sep 2012 jeg ville sige at du måske skulle skrive noget mer om ham, der står for meget om hans forældre, og istedet for og skrive hvad højde han forældre er så skriv fx han er super sød og snaksagelig han elsker og blive kløet i panden fx....
    han er sød overfor alle dyr også små børn altså hvis han er det self smiley

    du er velkommen til og kigge Flickas annonce igennem og kigge efter noget der der måske minder om ham som du måske har glemt og skrive smiley


  • #8   16. sep 2012 istedet prøv en vidio hvor man kan se hans gang og hvor han løsspringer smiley

  • #9   16. sep 2012 fx... smiley

    kan han få renset alle 4 hove uden problemer ?
    kan han gå stille og rolig ved siden af dig når du går tur?
    hvordan har han det med forskellige maskiner (landbrugsmaskiner) ?
    kan han gå tur ved en vej?
    hvor mange heste går han sammen med og har han nogen problem med andre dyr og mennesker?
    hvordan er hans sind?
    hvor høj er han pt og hvor høj regner i med han bliver?

    bare nogen eksempler på ting smiley


Kommentér på:
bare kom med spørgsmål!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce