{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Ny video :D {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?v=5DgcNxGTKRQ&list=UUvBzwDjE8GESECWUCKrdn_Q&index=1&feature=plcp

Min nyeste video smiley budskabet kan være lidt svært at forstå (også fordi jeg ingen beskrivelse har skrevet, hehe) men jeg vil da lige forklare jer det smiley

Jeg har været utrolig forvirret her på det sidste... da jeg for lidt over et år siden valgte at blive helt bidløs (efterskole året) og det tog alligevel lidt hårdt på mig, da det ikke var alle der lige syntes det var suuuper fedt :S efter jeg er kommet hjem, har jeg puttet bidet på ham igen... Men føler virkelig bare at det jeg gør er forkert, for jeg har slet ikke den samme hest når han går med bid... så lige her for tiden har jeg haft redet ham lidt uden, hvilket er resulteret i at jeg har kunne ride ham i cordeo, hvilket jeg ALDRIG har kunne før, og han er bare så glad!
Som i kan se i videoen så har jeg startet med at gøre klippet sort/hvid det er fordi at jeg rider med bid der, og det samme til sidst smiley håber i forstår budskabet lidt bedre nu smiley

Ellers må i meget gerne komme med Ris/Ros, kan sagtens tage imod kritik, hvis det bliver i en pæn tone smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny video :D
Kommentér på:
Ny video :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce