{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

hvordan bliver man valgt ? {{forumTopicSubject}}

hej jeg ville gerne vide hvordan man bliver valgt til at ride roskilde kvadrilien på roskilde dyreskue
da mig og en veninde har to helt igennen smukke connemara og ville rigtig gerne prøve at ride det índen de skal vidre i systemet
her er et link til de to profiler
http://www.hestegalleri.dk/galleri/199944-connemara_bechs_mallachy
denne pony har jeg lige fået så bedre billeder kan sendes i dressur, skal også snart ud og starte LA på C-plan og et par Lc1 i dressur D-plan


http://www.hestegalleri.dk/galleri/185299-connemara___hedegaardens_junker__b_pony_
dette er min venindes pony de rider millitary på B-plan


tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan bliver man valgt ?
  • #1   5. okt 2012 Hej

    Det er vores dyrskue repræsentant der står for at finde de ponyer der skal ride kvadriljen. Jeg har allerede kontakt med en der skal ride næste år.
    Jeg og min søster har redet den på vores pony på skift i nogle år nu. Men hun skulle meget gerne være i fol, så hun kommer ikke til at skulle ride den næste år. Så jeg ved at der er en plads åben næste år.


    Men i bund og grund handler det om at din pony skal kunne tåle alle de lyde der kommer inde i sådan en ring og kunne bevare roen selvom der er mange ponyer der drøner rundt og laver uro.
    Det giver jo ikke så god reklame at sende ponyer i ringen der ikke vant til det, Men kan se at i har nogle skønne ponyer der vant til stævner så det skulle ikke være noget problem.

    Men men hvis vi finder på at lave et show til dyrskuet. Må vi så kontakte jer ?
    Jeg skal nok sige videre at du har skrevet og så skal jeg nok vende tilbage.

    Mvh Patricia


  • #2   5. okt 2012 Han er lige glad med alt
    vi vandt også agillty på store heste dag 45 sek hurtiger end alle andre
    han er vandt til at være til store stævner


Kommentér på:
hvordan bliver man valgt ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce