{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.860 visninger | Oprettet:

Bloggers Delight - HVORFOR? {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg lige ud med noget mundlort.

HVORFOR FANDEN VÆLGER MAN AT FÅ EN BLOG VED BLOGGERS DELIGHT? HVORFOR ER SÅ MANGE BLOGGERE OPPE AT KØRE OVER DET?

Jeg forstår det virkeligt ikke. Jeg har en blog ved navn www.stormontworld.com med over 150.000 besøgende i md, jeg fik en besked fra bloggersdelight for nogle måneder siden og blev tilbudt og blive premium blogger eller hvad de kalder det, under dem.

Men da jeg så kontrakten tænkte jeg: Aldrig i livet

Du sælger jo din sjæl. DE kan bestemme dit indhold, din blog kan ikke have et unikt design og ligner alle andres og den er overspammet med kæmpe og utroligt grimme reklamer

jeg gider ikke engang læse blogs på bloggersdelight pga. de mange reklamerog de 100% ens blogge. Jeg læser kun en af mine gode veninders af og til.

Men hvorfor?
Virkeligt, hvorfor? xD

Håber lidt nogen er ved BD og kan forklare mig fænomenet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bloggers Delight - HVORFOR?
  • #1   15. okt 2012 penge og hvis du gør som de vil har du mange muligheder for at komme videre med din blog og få kontakter.
    Men som de fleste andre af den slags ting, skal de tjene en hel masse på andre end sig sig selv smiley


  • #2   15. okt 2012 Jamen... jeg tjener da også penge på min blog og har en masse kontakter. Min blog samarbejder med universal blandt andre. Det kan man jo sagtens :s?

    Syntes bare det er synd at unge piger sælger deres sjæl.


  • #3   15. okt 2012 Ja, så får du absolut intet ud af BD, men ja de, sælger deres sjæl og det er synd, men tænker de syntes det er virkelig stort at nogen vil have fat i "lille mig"

  • #4   20. okt 2012 Tja jeg forstår det heller ikke.
    Kender nogle stykker som i en kort perioede var under BD men som nu er gået tilbage til blogspot og wordpress.

    De oplevede netop det som Stormont beskriver:
    Nemlig at de ikke selv kunne bestemme længere og at de skulle ændre design.
    Det havde også betydning i forhold til hvordan de kunne afholde giveaways. Det blev også lige pludselig meget besværligt.

    Samt at de varer de førhen fik sendt til testning direkte fra leverandøren, nu skulle godkendes af BD og det tog altid så lang tid, at når de endelig modtog dem, så var varen allerede til salg så nyhedsværdien forsvandt.


  • #5   17. nov 2012 Nu har jeg lige fået en derinde for jeg kunne slet ikke finde ud af blogspot smiley
    Ved ikke om jeg nogensinde vil blive kontaktet, men er indtil videre glad for den og hvis de endelig vil lave den om må man bare holde fast i sine principper smiley
    Hver sin smag indtil videre kan jeg godt lide det så længe de ikke bestemmer og kan styre det hele.


Kommentér på:
Bloggers Delight - HVORFOR?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce