{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

ååårrh nej julegaver :( {{forumTopicSubject}}

hej dejlige mennesker smiley jeg har et "mindre" problem som går mig rigtig meget på.

nu er det jo ved at være jul og jeg skal til at skrive ønske liste, problemet er så at jeg kun ønsker mig rideting. men min familie vil ikke støtte mig i min ridening og vil derfor ikke give mig rideting i julegave. men jeg mangler bare kun rideting, det er alt lige fra ridesokker til ridebukser, men det vil ikke give mig noget, jeg havde en disktion med min mor her for noget tid siden hvor der bliv sagt at jeg ikke får noget med ridening at gøre i julegave, og det er selvom at de ved at ikke selv har råd til det, eftersom at jeg står for ALLE udgifter på min hest.

så mit endelig spørgsmål er så:
skal jeg fra sige mig ALLE gaver
eller skrive en ønskeliste med ting JEG ønsker mig, med links osv til de rigtig ting.
eller skal jeg skrive en ønskeliste som de vil have at jeg ønsker mig?


det er jo ikke fordi at jeg går efter dyre mærker, det ønske jeg har inden for ridening er et RBH sæt, og det er helt okay for at de slår sig sammen om det. men ellers er jeg ligeglad med om der står Kings Land på eller Horze bare at det noget jeg kan bruge og som jeg mangler smiley jeg ved at min familie ikke har voldsomme mange penge, så jeg er ligeglad med om de slår sig sammen, og de ved også godt.

håber at i kan hjælpe mig smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ååårrh nej julegaver :(
Kommentér på:
ååårrh nej julegaver :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce