{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Manglende APP for kryppe foderet {{forumTopicSubject}}

hjælp min kære hest vil ikke spise sit kryppe foder hun nipper lidt til det og så går hun over i høet, hun får hø a libitum på boks og fold. hun er ved og blive kørt over på simple balance foder pt.
hun er en stor dame på 174 på 14, hun går dressur 5 timer om ugen men hun er muskel fattig og meget energi forladt og det er jo klart når hun ikke spiser sit mad fra kryppen.
HUn får sukker og stivelses fri da hun har været akut forfangen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende APP for kryppe foderet
  • #1   13. nov 2012 Har du prøvet at lugte til foderet for at sikre det ikke fejler noget?

  • #2   13. nov 2012 jeps og Kartsen sntkær fra simple balance er ind over, er det bare bekymrende hun ikke vil spise ,, men men håbet er jo lyse grønt som man siger så havde tænkt mig og prøve og putte lidt gulerødder i selv om der er sukker i dem for sæt nu hun ville spise

  • #3   14. nov 2012 Hvad fik hun før? Bland en alm. potion af det gamle foder med en te-ske-fuld af det nye foder. Hvis hun spiser det kan de næste dag give hende en te-ske-fuld mindre af det gamlefoder og så give hende 2 te-ske-fulde af det nyefoder. Fortsæt på denne måde til hun er kørt helt over. Hvis hun begynder at gå fra foderet, så giv hende en mindre mængde, så hun får en tilfredshedsfornæmmelse at have have spist op.

    Du kan blande med æblejuice

    Du kan nøjes med at kun give hende en lille portion

    Du kan håndfodre hende det første stykke tid.


  • #4   14. nov 2012 hun fik også lucerne før, og salvamin vit og linamix. kunne se til morgen at hun havde spist på selv hendes lucerne lock og hende bette klat nuts juhhuuu tænkte jeg så, nu må jeg se i morgen om hun har tømt krybben igen smiley

Kommentér på:
Manglende APP for kryppe foderet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce