{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Mileys mange roller: {{forumTopicSubject}}

Hun bliver kaldt skandaletøs, men siger sel, at hendes liv er ret kedeligt. Hun va barnestjerne som Hannah Montana, men styre nu både karriere og kærlighedsliv på en ret voksen måde. Vi ser nærmere på Miley Cyrus.

Bad girl:
Sladderbladene har travlt med at udråde Miley som den næste >>sød barnestjerne bliver til partygirl<<-skandale efter Lindsay Lohan, men ikke overraskende er Miley helt uenig.
- Jeg læste en artikel for nylig om unge kendte, hvor mit navn stor under overskriften >>Good Girl Gone Bad<<. Det fattede jeg ikke noget af. Jeg er hjemme hver dag, jeg går aldrig ud, og jeg har haft den samme kæreste i flere år, har hun sagt til magasinet Prestige.
Men måske klæber det halvdårlige ry til Miley, fordi hun nægter at lade, som om hun er den perfekte pige, der altid opfører sig korrekt.
- Alle teenagere udforsker deres seksualitet og eksperimenterer og prøver ting. Der er ingen grund til, at jeg skulle være anderledes, siger Miley, der faktisk mener, at hun er en endnu bedre rollemodel for sine unge fans ved at stå fast ved, hvem hun er i stedet for at gemme sig bag et pletfri - men falsk - image.


HJÆLSOM HUNDEELSKER:
Følger man Miley på Twitter, bliver man bombarderet med cute billeder af hendes fem hun, Happy, Mary Jane, Lila, Floyd og Ziggy. Miley er totalt vild med sine hunde, og hun overtager ofte forladte hunde. Happy blev for eksempel efterladt i en kasse foran supermarkedet Walmart. I det hele taget går hun ret meget op i at hjælpe andre. Efter det store jordskælv i Haiti i 2010 har hun besøgt landet ti gange for at hjælpe haitianske børn, og hun har solgt flere af sine outfits til fordel for velgørenhed.

SØD KÆRESTE:
Kæresteforhold i Hollywood plejer at slutte, nærmest før de er begyndt, men ikke, når det gælder Miley Cyrus. Hun har været kærester med Liam Hemsworth, siden de sammen indspillede filmen >>The Last Song<< i 2009, og de er stadig så forelskede, at man bliver lidt misundelig, når de taler om hinanden. Til den amerikanske premiere på >>The Hunger Games<<, blev Mileys kjole rost af nogle journalister, og hun blev spurgt om hun var bange for at stjæle opmærksomheden fra ham. Mileys svar?
- Har i set på ham? Han ser meget bedre ud end mig. Han er SÅ pæn i sit jakkesæt.
Ved samme lejlighed kaldte Liam Miley for sin >>fan nr. 1<<. I øvrigt har Miley fortalt, at deres forhold er helt nede på jorden. De hygger sig derhjemme, ser dvd'er og går tur med hundene.

Cool karrierekvinde:
Miley blev verdenskendt som Hannah Montana, og hun har kæmpet for at slippe for, at hendes navn altid bliver efterfulgt af ordene: >>Hende, der var Hannah Montana<<. Dels ved at udgive albums med titler som >>Breakout<< og >>Can´t Be Tamed<< og lave musikvideoer og koncerter, hvor hun optræder i minimalt tøj og sexede poses, og dels ved at satse på filmroller, der henvender til folk, der er lidt ældre en dem, der elskede >>Hannah Montana<<. I filmen >>The Last Song<< spillede hun Ronnie, der prøver at genopbygge forholdet til sin syge far, og i filmen >>LOL<<, kan du se Miley som teenageren Lola, der mister sin mødom til sin bedste ven og desperat prøver at skjule sit vilde teenage-liv fra sin fortvivlede mor.
Miley har lige nu ikke flere planlagte filmroller. Til gengæld arbejder hun på at udgive et nyt album. Og måske er musikken det, hun skal satse på, for da hun tidligere i år indspillede en coverversion af Bob Dylans sang >>You´re gonna Make Me Lonesome When You Go<<, fik hun masser af respekt fra anmeldere og musikelskere verden over.


RYGTE-KONTROL

Har hun anoreksi:
- FALSK! Da billeder af en ret tynd Miley dukkede op på nettet, var sladderbladene ikke længe om at konkludere, at hun nok havde en spiseforstyrrelse. Men Miley selv siger, at hun har tabt sig, fordi hun er holdt op med at spise produkter med gluten - det vil sige brød, pasta og mange morgenmadsprodukter.

Er hun misundelig på Liam?
- Usandsynligt! Mileys karriere er i øjeblikket lidt på standby, mens Liam bare bliver en større og større stjerne efter hans rolle som Gale i >>The Hunger Games<<. Så måske er det for at få lidt af opmærksomheden tilbage, at hun har lavet et par stunts foran paparazzierne. Blandt andet er hun blevet fotograferet uden trusser. Men Liam afviser rygterne.
- Hun er en af verdens største stjerner. Det er umuligt at overskygge hende. Hun har ikke noget problem med min karriere, hun er bare glad på mine vegne, sagde han i et radioprogram.

Er hun forlovet?
- Sandt! Der har længe været rygter om, at Miley og Liam var forlovede, men nu er den god nok. Den 31. maj friede Liam til Miley med en vild diamantring!

Tager hun stoffer?
- Hmm... Til Mileys fødselsdag sidste år købte hendes veninde Kelly Osbourne en kage formet som reggae-legenden Bob Marley. Mileys kommentar var:
- Du ved, du er en >>stoner<<, når dine venner køber sådan en kage. Du ved, du ryger for meget hash.<<
En videooptagelse af festen blev lækket til pressen, og Miley fik supermeget kritik, men både hun og Kelly Osbourne påstår, at det var en intern joke.

Poserede hun med en penis-kage?
- Sandt! Efter Liam Hemsworths fødselsdagsfedt i januar i år, dukkede der billeder op af Miley, der slikkede på en ret bizar fødselsdagskage. Den var nemlig formet som en penis med teksten >>Happy Birthday Liam<<. Miley var efter sigenede ret flov over, at billederne kom frem, og det forstår man jo godt.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mileys mange roller:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce