{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Dæk til sulky + frygten for busser? {{forumTopicSubject}}

Hej kære alle sammen smiley
Jeg købte i vinters denne brugte sulky, og må desværre indse at dens dæk simpelthen må og skal skiftes - nu er spørgsmålet så, hvor dælen finder jeg lige sådan et par nye dæk til en helt almindelig sulky til shetlændere?

Det andet jeg gerne vil høre nogle gode råd om, er at i sommers skete der et uheld med Dixie og jeg, hvor en bus kom alt for langt hen i vores side (modsat) og kun lige med nød og næppe nåede at redde os ud i en rigtig træls situation. Dixie rendt afsted med vognen bagefter sig og lavede et styrt.
Nu er problemt så at det egentlig går rigtig godt med vognen, hun siger ikke noget til den overhovedet, men busser er hun ekstrem bange for, og det er lidt et problem da vi bor på en ret trafikeret vej.

Har overvejet bare at droppe trafikkørslen indtil hun er nogenlunde gode venner med busserne( vi går tit ture ned til den lokale busterminal og har øvet og meget i busser her den seneste tid)
Vil i mene det er en ok plan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk til sulky + frygten for busser?
  • #1   24. nov 2012 Hos discount-hesteudstyr, kan du få dæk.
    God plan med simpelhen at træne busser, hvor du går med hende, når det går fint, så gå evt derned med lange liner, så har du stadigt en mulighed for hurtigt at få bedre fat hende, end når du har vognen på.
    Når det går godt, så prøv med vognen, men husk hav en hjælper med dig, der evt kan trække hende.

    Held og lykke med det :-


Kommentér på:
Dæk til sulky + frygten for busser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce