{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Foder til forskellige typer heste {{forumTopicSubject}}

Jeg søger ideer angående foder til mine tre store heste.

Har en ældre hoppe som er drægtig. Hun har en benskade, så hun kan ikke rigtig blive motioneret andet end meget forsigtige ture, derfor har hun en tendens til at tabe muskler og derved også huld. Så søger noget der kan sætte gang i hendes muskel produktion, samt foder der indeholder vitaminer som kan opfylde en drægtig hoppes behov. Hun er meget kold i hovedet, så foder der sætter energi niveauet op, gør ikke så meget smiley

Har også en hoppe plag på halvandet år, som til gengæld er rimelig varm i hovedet. Så søger foder der vil være rigtig godt for en unghest, uden der dog er for meget havre blandet i.

Til slut har jeg en vallak der har astma, så søger her noget der virkelig ikke må afgive støv, dvs. havre eller byg. Han har desuden meget svært ved at holde huld om vinteren pga. hans astma, så det må gerne være foder til en ældre hest der virkelig skal have noget mere sul på kroppen. Evt. urter der kan hjælpe mod astma er jeg meget interesseret i.

Jeg er ikke den store foderkender, så der må meget gerne være en begrundelse for foderet med i anbefalingen. På forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til forskellige typer heste
Kommentér på:
Foder til forskellige typer heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce