{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Komplet adfærdsskift? {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår det virkeligt ikke. Min hest, der ellers normalt er den blideste hest verden nogensinde har kendt til, er pludseligt begyndt at sparke efter folk og stejle lodret op ad staldpersonalet, når de vil have ham ind. De er ingen problemer med ham, når de skal have ham ud, siger de, men når han skal lukkes ind, så begynder han pludseligt at stejle op overhovedet på dem, og stå og bokse med forbenene, som det ses i film.
Jeg forstår det virkeligt ikke. I al den tid min faster og jeg har haft ham, har han aldrig, aldrig opført sig sådan. Er der nogen, der kan have en idé om, hvad det kan skyldes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komplet adfærdsskift?
  • #1   13. dec 2012 Først ville jeg tjekke ham for eventuelle skader eller ømhed... Ved med mine egne led at de bliver ømme når det er koldt og kan jo ske han bliver øm af at være ude.
    Hvis han er helt rask kan det skyldes en dårlig oplevelse med enten den person der trækker ham eller turen fra marken til stalden. Prøv at træk ham selv og se om han gør det samme med dig og overvær hvordan han er med personalet .

    Det er vigtigt at observere hesten i situationen for at finde grunden


  • #2   14. dec 2012 Ja jeg også smerter eller dårlige oplevelser.

    Undersøg selv hvordan han gør, og så få fat i en kiropraktor/osteopat/massør smiley


Kommentér på:
Komplet adfærdsskift?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce