{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.557 visninger | Oprettet:

Karakter sur;-( {{forumTopicSubject}}

Mhhh sur, kender i det hvor man syntes man har lavet en super god opgave og så ender man bare med en mega dårlig karakter? De sidste opgaver jeg har afleveret har jeg syntes at jeg har afleveret noget dårligt men alligevel fået en ok karakter. Endelig kommer der noget som jeg skal skrive om som jeg selv syntes jeg er Ok til. Der beslutter jeg mig for at sige "nu skal jeg sgu have et tolvtal" og laver selv (syntes jeg) en mega god opgave. Men i dag fik jeg krakteren for min opgave og der kommer bare denne dårlige karakter. Det kan bare nedlægge mit humør 100% smiley
Og så er der dem som ikke engang skal kæmpe for at lave opgaven og ups der var et tolvtal til, hvor vi andre bare skal sidde og svede over alle opgaverne! smiley

Undskyld sådan et surt emne, havde bare lige brug for at komme ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakter sur;-(
  • #1   7. jan 2013 Gå til din lærer og spørg, hvad du kunne gøre bedre smiley Det gør jeg selv når jeg undre mig over en karakter, så spørger jeg og forbedre mig til næste gang jeg skal aflevere en opgave smiley

  • #3   7. jan 2013 min lærer var på et tidspunkt efter mig hele tiden, hende jeg sad ved siden af er virkelig sådan en der knap nok bør kigge på opgaverne og wupsi, så får hun 12.
    og i timerne hvis hun larmede fik jeg skylden og ja jeg er heller ikke ligefrem den roligste, men hver gang hun forstyrrede fik jeg skylden og jeg var såå træt af det. jeg fik heller ikke særlig gode karakter, og hun kaldte mig barnlig (bl.a. pga en mega irreterende dreng jeg på et tidspunkt sad ved siden af og han var mega belastende, da jeg så sagde det til hende kalder hun mig en sladderhank og barnlig... altså hvad fanden skulle jeg have gjort, når han forstyrrer i timerne, ALTID) og jeg ved fandme ikke hvad... alle de ting en lærer ikke skal sige.
    så snakkede jeg med en anden lærer som snakkede med hende hvorefter hun snakkede med mig. og det var åbenbart ikke noget hun kunne huske hun havde sagt.
    men ihvertfald så synes jeg hun er en rigtig god lærer nu og sidst vi fik karaktere fik jeg 2 - 10'taller og 1 - 7'tal så jeg er meget tilfreds nu.

    sorry min lille historie
    men ihvertfald spørg hende hvad du kan gøre bedre, også må vi jo tænke på at der altid er nogle der er bedre end andre smiley
    eller måske spørg nogle af de "bedre" elever i klassen, hvad de gør og om du evt. kan bruge nogle af deres råd smiley



  • #4   7. jan 2013 Dårlig karakter? - hvad er det? - et 4 tal?
    Jeg er glad lige meget hvad jeg får. Ja, selfølgelig kan jeg godt blive skuffet, hvis jeg selv synes jeg har lavet en rigtig god rapport, også får 02 f.eks. Jeg synes bestemt ikke 4 eller 02 er en dårlig karakter, og er hurtig over min skuffelse igen. Det er jo kun en karakter smiley
    Lad vær med at hænge dig i det, og tænk på at der kun er cirka en måned til næste ferie smiley
    Ej, men det nytter ikke at græde over spildt mælk smiley
    Som nogle andre siger, så gå dog evt til læren og spørg ( hvis i ikke har fået en kommentar med) om hvorfor du fik den karakter som du gjorde? - Der sker ikke noget ved at spørge.
    Har haft en lærer i folkeskolen som gav ( jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det) hadekataktere. Det håber jeg ikke du har. smiley
    Var lige inde på din profil, og kunne se du. 14 år.
    Tænk på at du "kun" går i folkeskole , og at karakterne for opgaverne ikke betyder det helt store endnu smiley


  • #5   7. jan 2013 Sådan ser jeg ihvertfald på mine karaktere smiley

  • #6   7. jan 2013 Havde terminsprøve i skriftlig engelsk i dag. Et fag jeg er stærkest i, sammen med dansk. Den gik af lort og fik skrevet alt for meget i selve fristilen, så farvel 12 og sikkert også 10....-.-
    Så kender det utrolig godt!


  • #7   8. jan 2013 Har prøvet det samme et par gange, spørg hende til råds din lærer:)<3

  • #8   8. jan 2013 hvad fik du i kakter:-D

  • #9   8. jan 2013 Jeg hænger mig rigtig meget i mine karaktere! Jeg får næsten altid topkarakterer fordi jeg stræber virkelig efter det. Her den anden dag fandt jeg mit karakterblad fra folkeskolen, det var til at få abstinenser af! Efter jeg er gået ud af Folkeskolen får jeg næsten ikke andet end 10 og 12 tal så du skal ikke være ked over de lavere karakter i folkeskolen. Når du kommer ud af den skal det nok gå meget bedre for dig er jeg ret sikker på!

Kommentér på:
Karakter sur;-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce