{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Biografpremiere torsdag d. 31/1-13 {{forumTopicSubject}}

Jaaaa!


Film: Alle For To

Genre: Dansk/komedie

Instruktør: Rasmus Heide

Medvirkende:
Mick Øgendahl, Rasmus Bjerg, Jonatan Spang, Kim Bodnia, Laura Christensen, Stine Stengade, Kurt Ravn, Gordon Kennedy og Martin Buch

Information:
"De fire barndomsvenner fra 'Alle for én' er spredt for alle vinde.

Martin er ikke længere en del af firkløveret, mens Nikolai (Jonatan Spang) er på prøveløsladelse og vil starte på en frisk.

Brødrene Ralf (Mick Øgendahl) og Timo (Rasmus Bjerg) planlægger et kup, der i bedste Olsen Banden-stil involverer usaltet smør, en slankekur og et stykke snor.

Nikolai er af kommunen blevet indlogeret i et meget belastet område, hvor han umuligt kan invitere sin nye date, Ane, med hjem. Men da Ralf og Timos usandsynlige kup rent faktisk lykkes, øjner Nikolai chancen for at låne penge til en ny lejlighed.

Men da de alle tre bliver snydt af bankdirektøren William Lynge, må de stå sammen om et nyt kup - ligesom "i gamle dage". "

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=g5C4U3O_Ono

Trods de ekstremt dårlige anmeldelser fra medierne, glæder jeg mig nu til at se denne film :o) 1'eren fungerede nu ret godt synes jeg.

__

Film: Lincoln

Genre: Drama

Instruktør: Steven Spielberg

Medvirkende:
Daniel Day-Lewis, Sally Field, David Strathairn, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, James Spader, Hal Holbrook, John Hawkes, Jackie Earle Haley, Bruce McGill, Tim Blake Nelson, Lee Pace, Michael Stuhlbarg, Walton Goggins, Lukas Haas, Dane DeHaan, Gregory Itzin og Kevin Kline

Information:
"I Spielbergs 'Lincoln' raser borgerkrigen mellem det slavehandlende Syden og det mere liberale Nord, og den amerikanske præsident, Abraham Lincoln (Daniel Day-Lewis), forsøger med al vold og magt at stoppe kampene, forbyde slaveriet og skabe en fælles fremtid for sit land.

Sammen med politikeren Thaddeus Stevens (Tommy Lee Jones) kæmper Lincoln en ofte skånselsløs kamp for at skaffe stemmer til lovforslaget, der skulle forbyde slaveriet.

Modstandere bagtales og folk trues til at stemme, for heller ikke i det 19. århundrede blev politik gennemført med fløjlshandsker. "

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=KJVuqYkI2jQ

Som stor fan af 'Abraham Lincoln - Vampire Hunter' bliver jeg jo nødt til at se, hvordan det rigtigt gik til (selvom varmpyr historien er meget federe). Plus, jeg synes virkelig rollelisten og traileren har fanget min opmærksomhed!
__

Film: The Master

Genre: Drama

Instruktør: Paul Thomas Anderson

Medvirkende:
Joaquin Phoenix, Philip Seymour Hoffman, Amy Adams, Laura Dern, Jesse Plemons, Kevin J. O'Connor, W. Earl Brown og Lena Endre

Information:
"'The Master' foregår i en periode med opgangstid og posttraumatisk stress.

USA efter Anden Verdenskrig var forvirret og særdeles modtagelig for hvem som helst, der kunne fortælle i hvilken retning, man skulle gå, for at give livet mening.

Freddie gakker som soldat i flåden ud på Stillehavets bounty-strande, og da han kommer hjem, er hans liv et kaos af portrætfotografi, sex og giftig, hjemmelavet sprut - fremstillet af bl.a. malingsfortynder og fremkaldervæske. Freddie er aldeles retningsløs, indtil han møder sin eksakte modpol, Lancaster Dodd.

Dodd er manden bag den nyreligiøse bevægelse The Cause, der insisterer på, at vi alle bærer på traumer fra tidligere liv, men kan reddes, hvis blot vi tror - på ham. Freddie er dog, selv for mestermanipulatoren Dodd, ukontrollerbar."

__

Film: Min Søsters Børn i Afrika

Genre: Dansk/familiefilm

Instruktør: Martin Miehe-Renard

Medvirkende:
Peter Mygind, Mille Dinesen, Thomas Levin, Robert Hansen, Ditte Hansen og Troels Malling

Information:
"I den nye film om 'Min søsters børn' insisterer ungerne på at tage til Afrika og udføre velgørenhedsarbejde til gavn for truede dyr.

Onkel Erik er dog ikke tryg ved tanken om mødet med de vilde dyr, men han bøjer sig og rejser med for at gøre en forskel.

I Afrika bor de på en farm, der både er et dyrehospital og et fint hotel, og her møder de til deres store overraskelse fru Flinth.

Sammen tager de på telttur, men idyllen bliver hurtigt brudt, da fru Flinth pludselig bliver bortført af krybskytter, der stjæler horn og stødtænder i området. Nu starter en hæsblæsende jagt på den afrikanske savanne for at redde fru Flinth."

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=CahP1j7XHAE

Krummer tær hver gang jeg ser traileren! Uhha, jeg har det skidt med sådanne danske ungdoms/børne film smiley Ved ikke om det bare er mig der er sippet, men det danske skuespil er sgu rendt udover en klippe og forsvundet. Hvordan kan engelske børn, være så store talenter, når vi har, dette? I don't get it! smiley
Nå, men den her har jeg ihvertfald ingen planer om at se smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biografpremiere torsdag d. 31/1-13
Kommentér på:
Biografpremiere torsdag d. 31/1-13

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce