{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL AT FINDE MIN PONY!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

(Hvis du/i ikke gider læse en den korte version af Baloo og min historie, kan i bare springe den over, men hvis i læser den vil i kunne forstår hvor for mit sav til ham er så stort)

For ca. et år siden så jeg for første gang en pony som jeg aldrig kommer til at glemme.
En pony der ændrede mit liv, der ødelagde min ryk men også en pony som gjorde mig til den som jeg er idag.

Navnet på ponyen er/var Baloo. Baloo var en ung vallak på 3 år, som kom til slag ved den heste handel jeg arbejdede for. Fra første dag jeg så ham, viste jeg at han var noget helt specielt.
Den gamle ejer kunne ikke ride ham mere eller styre ham, så han kom tilslag. Han var vild, han var ustyrlig han havde sin egen mening.
Heste handleren kunne ikke styre ham, han kunne ikke få ham ind fra folden, han kunne ikke trække ham, Baloo gjorde alt for at komme fri. En dag skulle jeg med ud at hente nogle heste på folden, og en af dem var Baloo. Heste handleren sagde at jeg godt måtte prøve men at han ikke var let at få fat i.
Og nej, Baloo var bestemt ikke let, han vil ikke ind. Heste handleren og jeg besluttede at vi vil tage alle de andre heste inde, og se om vi så kunne få fat i Ballo.
Baloo stod oppe i det ene hjørne af folden helt alene, jeg gik der op, han stor fredeligt og spiste græs, jeg satte mig ned, for at se om jeg kunne få ham hen til mig, der gik 20 til 30 min, før han endelig kom. Jeg nussede ham på mulen, så rejste jeg mig oå for at gå ned mod udgangen, med det samme jeg begyndte at gå fulgte han efter mig.
Efter den dag, fik jeg lov til at træne med ham alene, der gik 2 uger og så red vi rundt på banen. Det var som en drøm at side på ham, vi kunne alt!
De andre piger i stalden prøvede ham også, men alle smed ham af. En dag kom der en pige som gerne vil kigge på ham, hun sagde at hun gerne ville se mig ride og træne med ham, og dette gjorde jeg, men "heldigvis" vil hun ikke købe ham
Vi red ture og hyggede os, men.. En da var vi 4 piger der ville ride en lille skridt tur, det var rigtig hyggeligt, vi kom ud til et sted hvor er var nogle store marker, en af minde veninde spøger om der ikke var nogen der ville være med at at jorde, mig og min anden veninder siger nej, jeg havde ikke lyst, da jeg ikke synes Baloo og jeg var klar til dette. Jeg vil så hoppe af, da jeg bedre kan styre ham fra jorden end på ryggen af ham. Jeg når kun at svinge mit ben halt over, da min veninde siger "kom så, nu rider vi" og sætter af i fuld galop. Baloo følger jo self med, jeg når at hoppe om, og prøver at stoppe ham. Men han vil ikke stoppe, jeg høre min veninde råbe "pas på" jeg kikker til siden, og ser min veninde og hendes hest (som var en kæmpe Jyde) løbe direkte imod Baloo og jeg.
Jeg når ikke at reagere før jeg bliver kylet af, det sidste jeg er Baloo løbe væk, jeg vågner 2-3 min efter og ligger på jorden, jeg har ondt over alt, min første tanke er "Hvor er Baloo" jeg løber rundt vælter, jeg kan ikke stå på mine ben. Minde veninder tager fadt i mig, og får mig hjem til gården. jeg er helt oppe at køre jeg vil finde Baloo. Min venindes far kom ind og henter mig, jeg kan næsten ikke gå så han løftede mig, han bar mig ud til Baloo, jeg var så glad for at se ham igen.
Der efter blive jeg kørt på sygehuset, og skal ligge der natten over, nogle dage efter tager jeg ud til heste handleren, jeg går hen til Baloo's boks, men han er der ikke. jeg spøger til hvor han er, heste handleren siger at han blev hentet nogle dage før, jeg spøger hvor hen, heste handleren viste ikke hvad stedet hed, men det var et sted hvor de opdragede heste.
Jeg bryder sammen, både fordi Baloo er væk men også fordi jeg ikke viste han skulle væk. Jeg nåde aldrig at sige farvel smiley
Jeg tænker på ham vær dag!!
Nu vil jeg gøre alt for at finde ham igen.. Jeg vil vide om han har det okay

SÅ er der nogen af jer der kender eller har set ham, som sagt ved jeg ikke om han stadig hedder Baloo
http://www.hestegalleri.dk/galleri/160183-pinto_baloo_savnet

HÅBER VIRKELIG DER ER NOGEN DER KENDER HAM!!


P.s undskyld den blev så lang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL AT FINDE MIN PONY!!
Kommentér på:
HJÆLP TIL AT FINDE MIN PONY!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce