{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Hvordan kan jeg forbedre den ? :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger & drenge smiley

Jeg vil meget gerne forbedre min blog, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at gøre den bedre ? Altså jo bedre billeder. Men tænker mere layout? Og hvad vil i gerne læse om? smiley

http://theaclemmesen.blogspot.dk

Har også tænkt på at oprette en fb side, men vil først når jeg har 10 followers smiley

Vil også gerne tage et kig på jeres blogge! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan jeg forbedre den ? :)
  • #1   7. feb 2013 Evt. et nyt baggrunds billede (:
    Og et fedt banner ligesom mig (:

    (link fjernet)


  • #2   7. feb 2013 Hvordan skal baggrunden se ud baggrunds mæssigt ? smiley

  • #3   7. feb 2013 Buckflash - Det kan da godt være at hun ikke lige bryder sig om dit banner? smiley

  • #4   7. feb 2013 Nicoline: hvad synes du om min blog ? smiley

  • #5   7. feb 2013 Hmm...
    Jeg ved ikke om man kan kalde det er layout. Jeg håber ikke at du tager min mening ilde op, da jeg kun har til hensigt at hjælpe dig, udfra den viden jeg har på baggrund af, at jeg er uddannet multimediedesigner, og under uddannelse til webudvikler...
    Dit "layout" består lige nu af en baggrund, og et farvevalg på dine overskrifter mv. Dit farvevalg er faldet på den gullige baggrund, og den lilla link, og overskriftfarve. Lilla og gul er kontrast farver. Brugen af kontrast farver skal man være varsom med, da det hurtigt kan give et voldsomt "udtryk", samt virke for vildt og kaotisk. Derudover bruger du den sorte farve på din globale navigation, som giver effekten af en lys/mørk kontrast. Jeg syntes ikke denne kontrast passer ind i sammenhængen, og din navigation samt footer (bund), som begge er sorte virker meget overvældende.
    Som jeg kan se det har du lidt to muligheder. 1. lav noget fra bunden selv, i stedet for at bruge et billede (som virker tilfældigt, da jeg ikke ser sammenhængen til indholdet), og vælg dine farver med omhu. Da dette ikke er nemt (jeg er selv ikke typen som elsker og designe, og ja, har i praksis nok heller ikke så meget tålmodighed), vil jeg i stedet forslå dig at; 2. vælge en ensfarvet baggrund, eller i hvert fald et mønster som virker knapt så stort, som i stedet kan gentage sig selv. Vælge farver der ligger op af hinanden i farvecirklen, i stedet for overfor hinanden ( http://www.tinyurl.dk/37064). Få evt. inspiration af andre blogge, som heller ikke har et for kompliceret layout smiley ... Af andre gode råd, vil jeg forslå dig at arbejde med hierki. Det er fx. bedst at overskifterne er større end brødteksten, da det er dem der skal fange øjet. Sidst men ikke mindst - brug ALDRIG centreret tekst til brødtekst. Det er en no go. Det er besværtligt at læse, ser ikke godt ud, og er rent faktisk bevisligt sværer for menneskets øje at læse, da vi ikke har et fast holdepunkt i venstre side, hvor vi præcis ved hvor linjen vil starte når teksten er venstrestillet.

    Indholdsmæssigt syntes jeg din blog er RIGTIG fin! Den er dejlig personlig, med varrierende indhold. Jeg syntes du skriver i et behageligt sprog, dine indlæg er perfekt længde. Keep up the good work!

    Jeg håber du ser mit indlæg som en hjælp, og inspiration. Jeg giver udelukkende udtryk for mine personlige holdninger, erfaring, og viden. Held og lykke med det smiley

    Simone
    Microcut.dk


  • #6   7. feb 2013 Mange tak smiley Men nu spørger jeg nok dumt hvad er brødtekst haha ? smiley

  • #7   7. feb 2013 Det er selve indlæggets tekst smiley
    fx. dette i dit seneste indlæg: <i>"I går fik jeg mine 2 nye sweatshirts hjem, som jeg skal bruge på mit nye arbejde smiley De er begge af mærket CRW, og synes de sidder meget godt! Havde også bestilt noget regntøj, for det synes min mor var en god ide, og regnjakken er meget fin, men regnbukserne kunne jeg nok være i 2 gange haha xD"</i>


  • #8   7. feb 2013 Når okay, Nu ville jeg lige skrive et nyt indlæg og den popper op under mit andet indlæg, det giver jo ikke mening. Hvorfor gør den det? smiley

  • #9   7. feb 2013 Det ved jeg sørme ikke? Har du sat din blog til selv at poste indlæggene på et bestemt tidspunkt? Altså så du ikke ligger dem ud med det samme du skriver dem?

  • #10   7. feb 2013 Fandt ud af det smiley

  • #11   7. feb 2013 Den plejer bare selv at ændre tidspunkt smiley

  • #12   7. feb 2013 Det var da godt, at det hele løste sig smiley

  • #13   7. feb 2013 Ja haha smiley

  • #14   7. feb 2013 Nicoline: nu var det heller ikke som mit det skulle se ud.
    Men jeg foreslog hende bare at hun kunne lave et banner ?


  • #15   8. feb 2013 Angående baggrund, så har jeg selv gjort det at jeg har lagt nogle billeder sammen og sat ind. smiley ellers så kig et smut forbi og spørg hvis du finder noget du kunne tænke dig på din blog, så kan jeg prøve at hjælpe smiley

    Min blog : http://millemariediekelmann.blogspot.dk/


  • #16   12. feb 2013 Et godt råd: Kig på vores andres blogge.
    Så kan du evt. få nogle ideer.

    Og husk selvom man skal lave et design ens læser kan holde ud og kan lide.
    Så skal man også selv være tilfreds (:


Kommentér på:
Hvordan kan jeg forbedre den ? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce