{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Passer søges til equus i ugen ;) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

jeg søger ligenu en passer til at passe mine Enhjørninge og bedække dem HVER DAG da min pc IKKE kan gå på howrse

det bliver over delekonto da jeg helst ikke vil risikerre at i sælger en hest og flytter passene og pengene hen til jeres bruger

alder har INGEN betydning men da jeg har ca.55 enhjørninge kræver det lidt tid og du vil få betaling smiley

Betaling : Hver uge giver jeg fx.en hest og 1000 equus eller hvad vi finder ud af det går helt an på hvad du vil have smiley og hver måned giver jeg en ting fra dsm smiley

Pasning af heste : Ja i skal ivertigfald passe ALLE mine enhjørninge på under 3 år og det tager max 10 min smiley men jeg har ialt over 250 heste så i må da gerne passe alle vis i vil men ville da råde jer til at lade hver smiley

Krav : Der er ingen alder, Du skal have en bruger på howrse, Du skal vide hvordan man avler enhjørninge på howrse eller ivertigfald bare kunne forstå en trin fra trin fotoalbum, Du skal have lidt tid, Du skal være til at stole på

Mig på howrse : På howrse hedder jeg tasse vis i lige ville se min profil og se hvad i egentlig siger ja til smiley

bare skriv vis i er intra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer søges til equus i ugen ;)
  • #2   10. feb 2013 Det lyder fint smiley

    dig hved jeg også jeg kan stole på smiley

    hvad skal du have i ugen for at være passer ??

    og det skal lige siges du skal selfølgelig ikke bedække mine enhjørninge hverdag smiley


  • #5   16. feb 2013 jeg kan godt have 3 på opgaven smiley

    så det bliver jer tre jeg vil lige gå ind på howrse og aktivere jer men det kræver lige vi bliver venner smiley

    lige så i ved det så når man er delebruger kan i fx vis i hedder "wefly" og jeres kode er "howrse289" så kan i logge ind på min ved at skrive "tasse" og koden"howrse289" jeg vil lige finde på noget som kan foregå som løn for jer men tænker måske lidt om i ville arbejde gratis vis i fik en Eh ?? og i kan lige tale sammen indbyrdes om i kan logge på fx den ene onsdag og tirsdag den anden mandag og torsdag den tredje fredag og lørdag og så kan jeg selv tage den dag der kommer tilovers så gør det ikke noget vis jeg ikke lige kommer ind og vis i ikke har muligheden for at komme ind en af dagene skriver i bare så kan jeg se hvad jeg kan gøre smiley


Kommentér på:
Passer søges til equus i ugen ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce