{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Rigtig øv dag :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har bare en rigtig træls dag i dag smiley Det er valentins dag, og man burde forkæle dem man holder af, men Kasper og jeg sidder hver sit sted. Vi tog i Ikea sammen i dag for at købe ting til min lejlighed, men det endte i et skænderi, hvorefter vi tog hver til sit smiley

Og oven i det, så er vi begyndt at skændes rigtig meget. Faktisk næsten hver gang vi er sammen. Det har været lige siden vi har fået Nikoline. Jeg tror det har noget at gøre med at jeg ikke rigtig får så meget søvn og derfor får en kort lunte, og så går vi og bliver irriteret på hinanden. Jeg synes det er så træls, og bliver så ked af det når vi har det sådan smiley Jeg aner bare ikke hvordan vi skal komme ud af det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtig øv dag :-(
  • #1   14. feb 2013 Ahh det er jeg ked af at høre smiley
    Har du prøvet at snakke med ham om at du ikke får sovet så meget, og derfor hurtigt bliver irriteret?? Håber snart i er gode igen smiley


  • #3   14. feb 2013 Kan sagtens være derfor, men på den anden side så var i jo enlig gået fra hinanden? Og var det ikke også pga skænderi?

  • #4   14. feb 2013 Jo det var én af grundende. Men det er et halvt år siden vi prøvede igen, og vi har haft det så dejligt sammen helt uden skænderier indtil nu.

  • #5   14. feb 2013 Det er hårdt med en lille, man er træt og stresset og nok lidt usikker og nervøs og ens lunte er noget kortere.. Kender det, herhjemme skændes vi også mere for tiden, jeg er dødtræt fordi jeg pga sygdom og graviditet har svært ved at falde i søvn og samtidigt har en datter på 1,5 år der jo hover mig op hver morgen, så sover i snit 5 timer pr nat og det slider altså meget på en..

  • #6   15. feb 2013 Jeg har selv et barn og fandt mig en fyr jeg snakkede med, han har fuldt min søn luge siden han var en uge gammel, men vi fandt først sammen da min søn var 2 måneder, men børn er rigrig hårdt det første stykke tid, men se om du ikke kan sove når Nikoline sover, selvom det dag.
    Det gjorde jeg selv, så var jeg klar til lange gå ture om aftenen.

    Du bevidst over din lunte er kort, så tænk lige tingene ugennem inden du siger noget ig husk hvor du ligger trygget, jeg var selv havnet helt der ude, vi skæbdtes dog ikke, men jeg snakkede hårdt.
    Så tog en snak om tingene og vi er stadig sammen, vi er her hjemme enige om ingen skænderi'er da børn kan mærke det med det samme.


  • #7   15. feb 2013 Du kan evt kigge mit album der er billeder af min søn og jeg.
    For var selv 17 og ung da jeg fik ham.


  • #8   15. feb 2013 Åh kære Stine... Det er klart at parforholdet er med knuder når man lige e blevet forældre...sørg for at snakke sammen, tit og ofte bunder det hele i misforståelser, manglende søvn og tusindevis af frustrationer, bekymringer og det at man e vildt overvældende når man er blevet forældre..
    I aften så sluk alt hvad der hedder elektronik, fjernsyn, Tlf, computer og andet.. Sæt jer ned, læg jer under et tæppe og nyd hinanden i komplet ro.. Og sørg for at få snakket, få alle tanker smidt i luften så i ved hvorfor den ene måske reagerer sådan og hvorfor måske er lidt mere pirrelig.. Snak stille og hav en aftale om at lytte uden at afbryde.. Det kan godt hjælpe.

    Held og lykke.

    Sende dig et trættende knus


  • #9   15. feb 2013 Det er helt naturligt, sådanne perioder har vi også været igennem herhjemme efter at vi fik Smilla for 8 mdr. siden. Så sent som sidste weekend var det ved at gå galt igen. Det er vigtigt I får snakket om tingene, og at han hjælper dig hvor han kan, så du kan blive lettet lidt smiley

  • #10   18. feb 2013 puha det er bare hårdt at få små, men fortæl ham hvad du føler og så giv ham mulighed for at fortælle dig hans følelser også.
    rigtig mange får det svært i forholdet når de får børn og det er nok bestemt ikke nemmere for jer end for andre så håber det bedste


Kommentér på:
Rigtig øv dag :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce