{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

VIDEO: ride udvikling, stor forskel! {{forumTopicSubject}}

Jeg har sammen sat klip fra over en lang periode med Argo og min ridning.

Da jeg fik ham gik han med hovedet vejret og havde underhals. Han kunne ikke rigitg styre tempoet i ridningen, det ene øjeblik fløj han afsted og med et splitsekund kunne han stoppe næsten op (vi snakker i trav) så man mistede enormt meget balance på ham. Foruden det var han overfølsom på benene og det gjorde det svært at styrre ham og han åbnede konstant munden ved den mindste bevægelse på tøjlen (han blev tjekket af tand. Og fik prøvet forskellige bid uden nogle succes) han kastede ryggen og gik bare rigtig dårligt.
Så det måtte der rettes op på, men det tog mig lang tid at finde ud af hvad der var vejen frem. Jeg smed bidet og red i sidepull og det løsnede op en del på Argo. Men så sad vi ligesom fast igen.
Jeg blev bange for at ride på ham da man ikke kunne regne med ham og fordi han var så ustryrlig! - istedet begyndte jeg på mere intens jordtræning, som ville kunne bruges til ridningen og der fik jeg hjælp af adskillige mennesker og trænere. Jeg troede ikke jordtræning var SÅ stor en hjælp til ridningen! - jeg er stadig overrasket over det.
Efter lidt under et års tid intens træning fra jorden fokuserede jeg igen på ridningen og vi har nu kæmpet os frem til dét her i dag!

http://m.youtube.com/watch?v=GCtKA8oN2oQ&default_tab=comments

Jeg er meget stolt over min hest,og ja det kan blive meeeget bedre, det ved jeg udmærket! (Og for den sags skyld også mig som rytter!!) men jeg er virkelig glad for at jeg har taget mig den tid det tog og brugt så meget tid på jordarbejdet, som jeg gjorde smiley

Jeg vil bare gerne dele videoen og hvis ikke kan lide den er det selvf ok! - jeg vil bare gerne dele min glæde med andre!:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIDEO: ride udvikling, stor forskel!
Kommentér på:
VIDEO: ride udvikling, stor forskel!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce