{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Mærkelige ting på det sidste? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg har troet på at der er mere mellem himmel og jord i længere tid, har dog aldrig oplevet noget sådan helt vildt, lige indtil for godt et halvt år siden snart, men det er blevet mere og mere..

For at starte det hele, så har jeg boet i det hus jeg bor i nu i godt 4 år nu efterhånden, de første 3 år har der ingenting været, eller måske har jeg bare ikke lagt mærke til det, men det sidste års tid, er der sket mærkelige ting..
Har oplevet at jeg lå og sov, pludselig vågnede jeg og så min dør gik op på vild gab (der var lukket så der kun var omkring 5-10 cm åben) imens mine to hunde lå oppe i sengen hos mig, jeg ser så en mørk skikkelse gå ind på værelset og i søvnen tror jeg det er min mor så jeg råber "LAD NU VÆR MOR DET IKKE SJOVT" men skikkelsen står 2 meter fra min seng og stirre på mig, uden at sige et ord, begge mine hunde kigger også op på samme sted som jeg så skikkelse, jeg tænker så jeg vil tænde lyset, men da det blev tændt var der selvfølgelig ingenting i rummet, jeg rejste mig op og gik over til døren for at tjekke om den var åben.. hvilket den var!!

Nå men siden da har jeg bare tænkt "nå nå" men altså.. det sidste lange stykke tid (flere måneder) har både jeg og min mor altså hørt lyde fra loftet, som om der er noget der løber frem og tilbage og kaster/vælter ting ned på gulvet, vi troede først det var rotter, men nej, der er INTET på loftet og der er intet væltet!
Nå.. Men endnu engang tænkte vi "nå nå"

Men har oplevet det værste indtil videre her for bare et par uger siden.. Jeg gik ind til min mor inde på hendes værelse, lyset var slukket i rummet og jeg lagde mig på sengen sammen med min kat, min mor går så ud af rummet (lyset var stadig slukket og vi har de der gamle stikkontakter man virkelig skal trykke hårdt på for at tænde) PLUDSELIG tænder lyset i loftet, jeg lå altså i sengen og der var ingen andre i rummet!!!
Jeg blev seriøst forskrækket og råbte bare ind til mine forældre i stuen!!

Siden da har jeg stadig hørt løb på loftet og ting der kastes i gulvet..
jaa.. havde bare brug for at komme ud med det..

Hvad kan jeg gøre for måske at finde ud af om vores "ven" er god eller ond? og hvordan får jeg "Det" til at falde lidt til ro igen?
Der var jo trods alt 3 år vi ikke har haft disse ting til at ske? smiley

Håber I tager mig lidt mere seriøst end mine veninder...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelige ting på det sidste?
Kommentér på:
Mærkelige ting på det sidste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce