{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Tilmeldt:
20. maj 2007
Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714

Hvordan er din træning? {{forumTopicSubject}}

Først, dejligt med sådan en gruppe, som ikke er helt øde! Utroligt spændene at hører om andres måder til en sund krop smiley

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at hører Hvordan i forskellige træner, hvad i træner, hvor tit, og måske endda gode/dårlige erfaringer med trænings metoder smiley (dette er selvfølgelig ikke træning med hest ;-))

Selv der prøver jeg vidt muligt (hvis det passer med arbejde) at komme i fitness 4-5 gange ugentligt, og så holder jeg lørdag/søndag fri - hvis jeg får kyst til at træne i weekenden hør jeg selvfølgelig det.

Jeg træner udelukkende styrketræning med vægte - ingen maskiner.

Starter med 5 min. Løb, med en hastighed på min. 10,2 km/timen, for lige at få kroppen igang.

Jeg træner alt lige fra squat, dødløft, bænkpres, biceps, triceps, ryg, skulder, bryst - alt det som de store stærke mænd gør smiley 4x10 gentagelser hvor Jeg øget vægten, den gørste gentagelse er med lidt vægt, som opvarmning, og den sidste gentagelse er med så meget vægt at jeg kun lige og lige kan tage den sidste.

Jeg har før fået lagt et trænings program, som udelukkende bestod af maskiner, men det gav bare ikke nok, samt ved fri vægt styrker man også sin balance smiley

Min træning er delt op sådan at en dag er ryg/skylder/biceps. En dag med ben/mave/side. Og en dag med bryst og triceps smiley (tror nok det er sådan ca.)

Nu her skal jeg så også til at lægge noget løbe træning ind over, så min kondition også bliver god smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvordan er din træning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce