{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dually grime
  • #1   12. mar 2013 En slags rebgrime designet af Monty roberts.. smiley Men er lidt usikker på om at man må ride med den.. smiley

  • #2   12. mar 2013 du må godt ride med den hjemme, ikke til stævner, det kan ikke skade hvis den sider rigtig....

    prøv at mærke med 2 finger på næseryggen, der hvor den bliver "hel" skal den side og ikke laver.... smiley


  • #3   12. mar 2013 okay tak for info, for min pony er meget stærk, så har nok brugt den lidt forkert, men det stoppes nu smiley Tusind tak for hjælpen.

  • #7   12. mar 2013 Ej det ser rigtigt godt ud smiley Men harley er meget stærk, og i skoven er de næsten hele tiden stramme undtagen når jeg skridter og traver.. smiley

  • #9   13. mar 2013 Jeg ville klart lære hesten et ordenligt stopsignal i stedet for at finde stærkere redskaber smiley det har jo intet at gøre med at den ikke kan mærke det strammer om næsen, men den tror det er et ubehag som bare skal være der.

    Det er ikke meningen at man skal stoppe hesten. Meningen er at man skal give signal til hesten så den stopper selv.


  • #10   13. mar 2013 Du kan sagtens ride med den, det er der mange der gør. Den er ikke i sig selv skadelig for hesten, men som med alt andet kan du jo godt gøre skade på hesten hvis du er hårdhændet nok. Så det er ikke et greencard til at være voldsom.
    Den lukker ikke for luftvejene hvis den sidder så højt som den skal, men der ligger nogle fine nerver i næseryggen som den klemmer på, og det giver ubehag på samme måde som et bid gør i mod mundvigene.

    Ingen heste er stærkere end andre, nogle er bare dårligere til at reagere på rytterens signaler, og det er så op til rytteren at træne det. At bruge hårdere udstyr er ikke en holdbar løsning. Lær hesten at reagere og giv den en grund til at gøre som du siger.


  • #12   14. mar 2013 Den virkelige verden? smiley Så heste træning er ikke virkeligt? hehe, ej jeg forstår godt hvad du mener, det var bare en sjov formulering.

Kommentér på:
Dually grime

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce