{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falabella søges
  • #1   13. apr 2013 Hvis du (som du skriver i det andet forum) vil give hvad vi vil have bvorfor kober du sa ikke den ene der er tilsalg der inde?:-)

  • #2   13. apr 2013 Jessica

    hvorfor holder du dig ikke til emnet som der er blevet sagt ?
    Hvorfor begynder på 3. annonce at spamme det for hende

    Hvis man bare selv har lidt viden om Howrse osv ved man også hvad de normalt går til osv og vil mene ud fra dette simone også tænker.. den der står til salg for 200 pas er jo helt hen i vejret og det er der jo INGEN der vil give om man så var villig til at give hvad det koster... for simone er jo nok godt klar over at 200 pas er lige i overkanten så hvorfor give så meget når de kan sælges for under 40 pas


  • #3   13. apr 2013 Jessica jeg køber den ikke fordi man kan få over 10 for den pris hvis man leder de rigtige steder

  • #4   13. apr 2013 Mia :bland dig uden.om, st det er emnet "Salg af fallabella"jeg sporger ogsa bare sa det er INGEN spam. . . .

    Ts : men hvad nu hvis man, ligesom mig, gar ind og kigger hvad den.ene der er tilsalg koster og tilbyder dig en til lidt.mindre? Altsa de kan sagtena vare man.kan.fa 10 for den.pris men hvis der ingen andre er tilsalg sa er der jo kun den :-\


  • #5   13. apr 2013 Og mia, ja jeg ved skam godt at 200 pas er ALT for mange

  • #6   13. apr 2013 Mia behøves ikke blande sig uden om smiley

    Man skal være dum hvis man køber en hest til så mange pas


  • #7   13. apr 2013 Jo, hun sigee noget som ikke passer -.-"

    Ja det ved jeg godt xD


  • #8   13. apr 2013 Jessica faktisk ikke hun siger noget der passer

  • #9   13. apr 2013 Jeg blander mig så meget jeg vil smiley
    det kan du ikke bestemme smiley
    Nu er det sådan at simone og jeg samarbejde
    Jeg har sagt til simone jeg gerne hjælper med at finde en falabella til og gerne hjælpe med betalingen til det.

    Så ved du hvad du kan smide så meget du vil i hoved på mig jeg balnder mig skam så meget jeg vil smiley

    Ja det hedder salg af falabella fordi hun vil KØBE en

    ikke have spam fra folk igen igen igen
    du har ingen falabella at tilbyde hvorfor så skrive ?


  • #10   13. apr 2013 Team SPFF har skrevet på howrse

  • #11   14. apr 2013 Hun "lyver"2gange
    jeg spammer ikke dette forum
    samt jeg holder til.emnet (salg af Fallabella)





    Jeg skriver fordi jeg spurgte hofligt.om.noget.omkring.emnet salg af falabella, det er der ikke en.skid galt i. . .


  • #12   14. apr 2013 Det er din tolkning...
    Hun vil købe en ergo folk der har en kan skrive
    Hvilken del af det går du ind under ?
    Og så oven i virker din måde at skrive på lidt sarkastisk smiley


  • #13   14. apr 2013 Og faktisk er det til at regne ud når jeg tidligere har postet billede af salget hvor der er en
    køber jeg ikke den er den nok for dyr


  • #14   14. apr 2013 Helt seriøst Jessica du vil bare ikke andet end at komme med de der kommentare!! Forstå nu at der ikke er nogen falabella der er 200 pas værd og at hun vil give det som folk forlanger er jo ikke ensbetydende med at man skal give overpris!! Du behøver ikke blive ved at køre i de samme små detaljer !!
    Det er simpelthen så træks at der er nogen der skal bidrage til at det bliver træls og negativt herinde, hold dig til det emnet drejer sig om og lad være at blive med de der dumme kommentare for du har fået en forklaring og det er en helt og aldeles fornuftig forklaring !


  • #15   14. apr 2013 Christen :hvad snakker du om?!
    Jeg sporger bare! HVORNAR FANDEN.ER DET BLEVET ULOVLIGT?
    Jeg kore ikke i de samme sma detaljer, det kaldes at sporger siden at hun siger hun vil give hvad man vil have!
    Det er emnet!!!!!!!!!!!!!!
    Dumme kommentar?! Det er mia der lyver!


  • #16   14. apr 2013 Jessica stop nu

  • #17   15. apr 2013 Jessica

    Helt ærlig ..
    Kan ikke se jeg lyver
    Hvor skulle jeg lyve og om hvad ?
    Tk og starte med skulle du sådan set slet ikke have spurgt dit spørgsmål og kommentar er helt lige gyldig for dette emne og hun frabeder sig sådan set også den slags kommentarer og vil kune have henvendelser ang salg dvs hvis folk har en de vil sælger

    så hvem lyver lige her

    Læs dog hvad du selv skriver..
    Hvem er det der går galt i byen her ?

    Og da også sjovt at jeg ikke er alene om at syntes/mene dette

    Hvad med at lytte til trådstarter egentlig?
    tror du ikke hun har mere styr på hvad hun vil have af henvendelser eller ikke ?

    Og andre bruger syntes sjovt nok også at være lidt på "min side " ( forstå mig ret )

    Så hvorfor ikke bare lade den ligge
    Hvorfor blive ved med at sige JEG lyver..
    Helt ærlig altså..
    Jeg lyver skam ikke
    det er jo rigtig nok det jeg siger smiley


Kommentér på:
Falabella søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce