{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Dyreskue {{forumTopicSubject}}

hej alle
Jeg overvejer at komme på dyreskue men jeg vil ikke havde min ismulle bedømt da hun har fået nogle føl og ikke kan komme af med maven, så jeg overvejer børneskuet da jeg er gammel nok til det, men der er sket det at min veninde siger at det handler meget og spring og dressur. Det er første gang så vi prøver bare lykken.

Er der nogen af jer der ved noget om det?? jeg er helt ude at skide så i skal bare skrive hvad i ved..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyreskue
  • #1   18. apr 2013 Hvis det er det fynske dyrskue du mener, så er det ret vildt på børnedyrskuet: både spring, dressur og agillity mm, ponyerne som jeg kender, plejer at være noget brugt bagefter!
    Hvad med at tilmelde dig og din hest til opvisningerne? Det er gangske gratis at have den med, det er kun selve udstillingen der koster noget:-)

    Jeg har tilmeldt mig til opvisningerne, ville ellers også gerne have min mulle bedømt, men da det ligger lige efter Fynskmesterkaberne, magter jeg ikke begge dele.. Glæder mig rigtigt meget, det er første gang jeg har en islandsk hest med, plejer at være DV'er:-)


  • #2   19. apr 2013 jeg har ikke tilmeldt mig til børne men der imod til det "voksende" Jeg er meget sikker på jeg er tilmeldt opvisningerne. Det er første gang vi har dyr med for plejer bare at være tilskuer. jeg vil ikke have min bedømt da jeg er baange for at få noget dårligt af vide. Det kan jo være vi ses der ude for ja det er det fynske...

  • #3   19. apr 2013 Ja det kunne være sjovt, må lige kigge efter dig - hvad hedder du?

  • #4   19. apr 2013 Cecilie E. Muus..

Kommentér på:
Dyreskue

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce