{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

DI medlemskab {{forumTopicSubject}}

Hjælp mig lige.. Der står flg på DI's side:

"Du kan melde dig ind i Dansk Islandshesteforening ved henvendelse til vores sekretariat på Vilhelmsborg eller her på vores website. Kontingentet kr. 840,- dækker hele familien. <b>Det er ikke muligt at deltage i arrangementer arrangeret af Dansk Islandshesteforening, hvis man ikke er personligt medlem af foreningen.</b>"

Så,m hvis man nu er en familie på 2, og begge gerne vil ride stævner - skal begge så betale 840, eller gælder den for hele familien?

Ellers forstår jeg ikke helt hvad de mener med at medlemsskabet gælder hele familien?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DI medlemskab
  • #2   14. maj 2013 Det dækker hele familien smiley så hvis i er to der starter stævner koster det 840 smiley
    Men så vidt jeg ved, så gælder det ikke hvis den anden person er over 18, så bliver den betragtet som sin egen familie, det gjorde det i hvert fald da jeg var medlem smiley


  • #3   14. maj 2013 Balls... Jeg sidder nemlig lige og overvejer det. Vi er nemlig 3 herhjemme der rider. Men vi er alle over 18, så det bliver dyrt hvis alle skal have medlemsskab + licens, eller 3x engangslicens.

    Jeg bliver godt nok afskrækket fra at være medlem pga den høje pris. Den DRF klub jeg er i koster kun 500, og det er der min smertegrænse går for ting jeg kun sjældent bruger. smiley

    Tæller man som medlem hvis man er medlem af en lokalklub i stedet?


  • #5   14. maj 2013 Jeg ville sindsygt gerne modtage bladet, men har ingen anden interesse i et medlemskab og syntes det er for dyrt for "bare" et blad smiley

  • #7   15. maj 2013 Hmm. Jeg er ret sikker på at i kan gå under samme medlemskab så længe i bor sammen. Også selvom nogle er over 18. Men hvis du er i tvivl så send dem en mail, de kan godt tage lidt tid om at svare, men man får næsten altid et grundigt og brugbart svar tilbage.

  • #8   15. maj 2013 LadyBlackSheep

    Ja, det må jeg hellere. smiley



    Caroline

    Sammenlignet med kennelklubben, hvor jeg også får et godt blad, billige træningstilbud, rabat på benzin, feriehytter, billige kurser, billigere stævner osv. for 450kr.. Så er 840kr for et blad + mulighed for billigere rytterlicens altså ikke noget godt tilbud. Jeg rider jo ikke stævner (endnu?). Begge gør også at man kan få rabat på forsikringen, men om det er nok til at det kan betale sig er jeg ikke helt klar over.

    Mit medlemsskab i kennelklubben betaler faktisk for sig selv takket være den aftale de har med Q8 (jeg kører også 90km om dagen, så det løber jo op). Jeg sparer vist endda mere end det koster at være medlem af klubben, så jeg tjener vist 150kr om året, eller noget i den dur. smiley


Kommentér på:
DI medlemskab

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce