{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Nye øvelser, og første gang med bid i 6 år {{forumTopicSubject}}

Sommeren er kommet, og vi er ved at være i sommer form smiley

Vi har fået rede på den stående meziar ( slå ud med forbenene, mens hesten står i luften), jambette, skoleparaden til venstre, og gå frem på bagben - og et nyt trick vi udvikler lige nu, at gå direkte fra at knæle til at stejle. 2 ud af 2 reps blev perfekt idag - første gang vi øver ofcourse! smiley Også er der dressuren der er ved at falde godt til også.
og det går skiiiiiiiide godt smiley - og 2 gange springstævne coming up i sidepull og en klasse i cordeo - perhaps - jeg elsker sverige er så large

+ Siden man altid bør udfordre sig selv, specielt når nu man gør sig hellig som bidløs, burde man egentligt give det et bedre forsøg end man gjorde dengang, da man ikke kunne særligt meget. Jeg giver ikke 1 rød reje for nevzorov og hans skræmme kampange, hvilket jeg foreslår andre også bør skrue ned for charmen med - specielt dem der rider i hackamore, og fatter hat af at bruge det. Ikke at jeg har i sinde at ride i bid fra nu af, Men hold op det er sjovt at prøve noget nyt smiley kameraet failede, så mange billeder blev det ikke til.

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/409676-my_fairytale__?status=2

Hvad har i gang med jeres heste ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye øvelser, og første gang med bid i 6 år
  • #1   18. maj 2013 Det ser jo bare godt ud Fleur! smiley
    Fatter ikke hvordan du gør, du er bare min evige kilde til inspiration! smiley


    Det bliver ikke til så meget med Desi. Hun har ikke så meget balance og muskler mere, osv. Men vi hygger og går ture smiley


  • #2   18. maj 2013 Hvor fedt, det er altid skønt at udvikle sig. smiley

    Lige nu bliver det ikke til så meget træning, da jeg bruger det meste af tiden på at lære Jollys foldkammerater, at hun godt må gå ud af folden, uden at de løber med. Vi er oppe på at kunne være i stalden i 30 minutter, så det går da fremad, men det bliver ikke til meget træning på den måde. smiley


  • #3   18. maj 2013 Hvor er de fantastiske! Helt forelsket i det første billede, dig og Peter er så seje!

    Lobby skal snart fole så arbejder ikke så meget med hende smiley
    Rose træner jeg tricks med, lige nu finpudser vi neje og ligge smiley Vi skal optræde til Roskilde dyreskue smiley


  • #4   19. maj 2013 Det ser simpelthen så fedt ud med jer ;)! Håber på engang at kunne få min pony i god nok form til at lave en levade - eller bare stejle. Måske engang, måske ikke, det må tiden vide.
    Elsker seriøst også jeres jambette - det ser bare nice ud, held og lykke i fremtiden! :3


  • #6   20. maj 2013 i er så skønne at se på og du rider så pænt med det bid, så din hest lider absolut ikke! smiley

    Desværre er jeg gået totalt i stå med min ridning og aner ikke hvad jeg skal stille op ): så lige p.t rider jeg bare for at holde ham i gang + jeg laver jordtræning og cirkustricks (:


Kommentér på:
Nye øvelser, og første gang med bid i 6 år

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce