{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

æbleheste - hvordan vælger i?! :) {{forumTopicSubject}}

i er vidst alle sammen begyndt at ''kende'' mine emner, da mit lige ''kendetegn'' er en smiley bag overskriften, hihi xD!

æbleheste, hvordan vælger i?? smiley

altså der findes jo mange at vælge imellem -lilla -sort -brun -gul ja alle farver! smiley

og hesten står på forskellige måder -stejler, hesten løfter ben, eller så er de pyntet med ja, alt mulig smiley

vælger i: det mest særeste og fjollet hest i kan finde ? (som en toiletpapirshest, kastanje-hest, ''tændstik'' hest o.s.v)
og hvad kan det være?

vælger i: en smukkeste hest (der er der på det tidspunkt i skal vælge farve) ?

vælger i:en farve der rigtigt passer helt eller delvist på den hest som i giver farven til? (delvist, det er ment med at hvis det er f.eks en tinker du giver et gyldent æble til, så er det også tinkeren kan man se på 'billedet' men bare ikke nødvendigvis med den oprindelige farve som sort men nu er det brun og hvid)

altså når jeg vælger bruger jeg mest den farve hesten normalt har og bruger (hvis jeg kan komme til det) en, hvor man kan se hvilken hest det skal forestille smiley og tit tager jeg også bare den smukkeste hest jeg kan se ;D
jeg forstår enlig ikke hvorfor folk tager de meste skøreste og fjollet de kan finde? O.o' men vil da meget gerne hører hvorfor ^__^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  æbleheste - hvordan vælger i?! :)
Kommentér på:
æbleheste - hvordan vælger i?! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce