{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

ENDELIG - Hestestylist {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe.
Jeg har længde ventet på at man kunne ændre man og hale på sin hest, og nu er der endelig kommet to hestestylister - desværre er udvalget af frisure ikke det store. Men fik da skiftet man og hale på Dark, og heldigvis koster det kun 19 star coins. Forhåbentligt udvides udvalget af man/hale-styles snart så Dark kan få en pænere man, da de valg muligheder der var ikke rigtigt passede ham smiley

Udover heste-stylelisterne så er der kommet en ny opdatering på have questen.

Nå gruppe, hvad syntes i så om den nye opdatering? Og den "nye" quest?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG - Hestestylist
  • #1   5. jun 2013 Jeg har ikke spillet i mega lang tid. måske jeg skulle komme igang igen, men har simpelthen haft for travlt.


  • #2   5. jun 2013 Jeg spiller heller ikke særlig meget,syntes det er lidt kedeligt for tiden. Have-questen er ikke noget for mig

  • #3   5. jun 2013 jeg var liiiige kommet igang igen - var faldet til patten og havde købt en ny hest, så den skulle levels up..
    Men bleh.. Er igen kørt død i det smiley ha ha...

    Det er bare det der, med at man skal derind HVER dag eller så DØR baby - agtig noget.. Så når en dag smutter, så gider jeg bare ikke.. Så kan jeg lige så godt lade skidtet ligge til jeg har ordentlig syg lyst igen..


  • #4   5. jun 2013 Jeg fik også lige ændret frisure på min gammel hyp (: Ellers syntes jeg at updaten var en smule skuffende smiley

  • #5   5. jun 2013 Enig med dig MLC

    er faktisk det jeg har gjort.


  • #6   5. jun 2013 have questene er omtrent ligeså trælse men den soul træning.. man går jo konstant i stå i dem også skal man være liked admired osv også lave alle de dødsyge som som lave vandledning og fange egern.. zzzzzz

  • #7   5. jun 2013 MLC: Netop, det er simpelthen så surt, de burde enlig lave det sådan at man kan sætte sin konto "på pause", må også være træls at skulle på ferie også ender man med en sur hest smiley

    Miv: Nemlig, man gider bare ikke lave det samme dag ud og dag ind smiley Syntes enlig lige der var en rigtig god periode hvor der tit var danskere online også døde det ligesom hen igen, hvilket var grunden til jeg stoppede igen.


  • #8   5. jun 2013 ja jeg er jo på en anden server. såååå... griner..

    håber bare hoved historien snart fortsætter eller de åbner et nyt område

    haha jeg tager bare den sure hest. enten kan man betale for dyrlæge gør den glad.. ellers kan man efter 3-4 dage daglig på igen have en glad hest... syntes ikke det der sur hest betyder så meget den kan jo stadig alt


  • #9   5. jun 2013 Måske man skulle droppe en mail til dem?

    For det er tit, hvis jeg lige skal noget og så lige ikke får logget ind.. Jamen så kan det bare få lov at ligge.. Hesten er jo alligevel "sur" og kan ikke præstere det den skal - så why bother smiley
    Det er faktisk lidt demotiverende..

    Miv & Team G - er også helt enig.. Det er også bare der jeg kører syyg fast.. De er ikke hurtige nok med gode quests..
    Jeg er pisse ligeglad med alt det tøj!! Desuden laver de alt det tøj, mega ringe.. Altså det svarer ikke til det lvl man er og man kan feks ikke gøre sig god i spring, en god væddeløber eller andet..
    Det kunne jo gøre spillet mere spænende, hvis de gik lidt mere op i det og formåede at forklare det..
    Fx western tøj, gav mere agility (hesten blev bedre til at dreje)
    Spring tøj - hesten springer bedre
    Dressur tøj - hesten er mere lydig
    jockey tøj - hesten er hurtigere..

    Synes bare tit det går op i, hvem der kan se flottest ud eller matche ALLER mest i farve smiley he he


  • #10   5. jun 2013 Hvad snakker i om!! Mig en nørd! Nej da!!!

    profilbillede
  • #11   5. jun 2013 MLC: nemlig, det er så træls at tøjet ikke rigtigt har nogen sammenhæng. Syntes så også det er ærgerligt at lifetime tøjet ikke rigtigt giver noget smiley Det burde jo være eksklusivt i andet end bare udseende.

  • #12   5. jun 2013 grunden til at jeg også stoppede var at spillet gik i hak hver gang efter cirka 10-15 minutter. Og support kender ikke en løsning

    Har prøvet alle browsere, og det er ikke min computer. (det er en hel ny asus til små 10.000,- som bliver defineret som en spilcomputer fordi den har god grafik og er rigtig hurtig osv.)


  • #13   5. jun 2013 Charlotte: Måske det er dit netværk der ikke kan trække spillet?

  • #14   5. jun 2013 Ja det tænker jeg også?

    Eller måske dit anitvirus program.. Det kan nogen gange lukke ned for online gaming..


  • #15   5. jun 2013 er også gået lidt i stå, så er stadig igang med cirkus questen og have questen, syntes de er lidt trælse, også at man skal ride frem og tilbage hele tiden. :S
    Syntes også det er lidt øv at de laver to stylister, og så har de det samme. :S
    Men har nu købt "lang" man til min ene, ville egentlig godt ha rosenknopper, men syntes det er grimt at de ikke har pandelok.


  • #16   5. jun 2013 Mit netværk er mit eget og er på 40/5, så det burde være mere end rigeligt.

    hmm.. antivirus, den har jeg ikke prøvet, kun firewall, og det var det samme og den er tilladt der igennem. men kigger lige på antivirus


  • #17   5. jun 2013 Jeg har microsoft security essentials, og så vidt jeg kan se blokerer den ingenting...

  • #18   5. jun 2013 Ellers prøv at henet ccleaner og kør den, den er også god til at tjekke opstart, finde fejl og sådanne ting - nogen gange kan man få hentet noget snavs med ned..

    Tjek også at du ikke har nogle ting liggende og kørende der suger eller blokere for din internet forbindelse...
    Nogen gange kan det ske, feks ved de toolbars man lige får klikket på ved et uheld - min kæreste fik lige klikket på en her for nogle uger siden, jeg siger dig! All hell broke loose!!! Det er djævlens værk de toolbars!!


  • #19   5. jun 2013 Jeg har ikke fået noget hentet ned, da jeg ikke er så dum ikke at trykke dem fra (de er jo normalt trykket til) smiley Okay det er fordi det har jeg prøvet sindsygt mange gange på min gamle computer, så den fejl har jeg lært ad.

    Har lukket alt ned når det kører, CPU, er næsten ikke i brug inden..


  • #20   5. jun 2013 he he - Ja det er noget tricky noget smiley

    Hmmm - ja det lyder godt nok mærkeligt!!

    Ville prøve det med antivirus og lave en undtagelse for det spil..


  • #21   5. jun 2013 Ingen effekt, den siger stadig

    StudioRunTimeErrorMMO


Kommentér på:
ENDELIG - Hestestylist

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce