{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

vil gerne have børn, men ikke med partner {{forumTopicSubject}}

Jeg vil advare om at dette kan blive indviklet.

Jeg vil gerne have børn/barn, men ikke sammen med min mand.
Eller rettere hans familie.

Jeg har ikke noget imod at modtage råd, men der må da være grænser for hvor meget man skal "blotte" sig?

Som det er pt ved min svigerinde og svigermor godt og vel alt hvad jeg foretager mig, hvilket for mig er ganske grænseoverskridende - især fordi jeg ikke selv er herre over hvad de får at vide.

Jeg kan lide at være privat, og er derfor påpasselig med hvad jeg fortæller folk, desværre deler min mand ikke den indstilling. Og han respekterer ikke at jeg har det sådan.

Jeg har prøvet at forklare ham at jeg ikke har det godt med at han fortæller andre noget som jeg har fortalt ham i fortrolighed, og senere af hans familie får at vide jeg greb situationen forkert an...

Egentlig vil vi begge gerne have børn, men jeg trækker i land, jeg har ikke fortalt ham dette, da det vel egentlig er noget pjat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil gerne have børn, men ikke med partner
  • #1   23. jul 2013 Ja jeg forstå så umiddelbart ikke hvorfor du har giftet dig med manden, tænker jeg du har pga profilbilledet . Hvis i er så langt fra hinanden at i ikke kan respekterer hinandens ønsker om åbenthed/fortrolighed, så undre det mig at i er et par..Hvis du ikke vil have børn med ham/hans familile må du jo gøre op med dig selv om han er den rigtige for dig, eller om du vil have børn?.

    I det lange løb hvis i skal være sammen til jeres dages ende så må i jo få styr på hvad der fortælles og ikke.
    Kan sagtes forstå at du ikke vil dele alt- forstå så ikke at han ikke kan respekterer det. Må jo være noget i skal have talt om og lagt nogle retningslinier for, så i begge kan have det godt i jeres forhold.


Kommentér på:
vil gerne have børn, men ikke med partner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce