{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er vores hjemmeside ude!
  • #1   16. aug 2013 Flot hjemmeside med god tekst! smiley


  • #2   16. aug 2013
    Det irritere mig gevaldigt, at teksten er som den er på den her side:
    (link fjernet)

    Ind imellem billeder og i både højre og venstre side ;o)


  • #3   16. aug 2013 Nikoline: Tak! smiley
    Krikken: Det burde gerne se bedre ud nu? smiley


  • #4   16. aug 2013 Nem og enkel.. I betragtning af den er helt ny synes jeg man finder meget

  • #5   16. aug 2013
    Meget bedre :o)


  • #6   16. aug 2013 Nu sidder jeg på mobil, så vin svare ud fra det jeg ser smiley

    Forstår ikke helt hjemmesiden, må jeg sige. Det jeg forstår, det er at i kan hjælpe med at forklare, hvordan man lærer en hest et bestemt trick. For mit vedkommende, havde hjemmesiden været mere værd for mig, hvis der var noget mere jeg kunne finde derinde. Fx undervisning! Nogle forskellige begreber og flere af de mere udfordrende og kreative tricks.
    Synes det er lidt ligegyldigt, at vi kan læse om jer, når i ikke kan tilbyde undervisning, desværre.
    Og så synes jeg også i skal finde en anden måde at forklare hvordan man laver de forskellige tricks, det minder mig rigtig meget om Liberamus-equos måde at skrive det på, od det trækker ned her, når det ligner at det er kopieret.

    Det var minusserne.
    Nu kommer det positive!

    Jeg kan rigtig godt lide jeres design, det synes jeg er behageligt at se på, og det er meget vigtigt for mit vedkommende.
    Jeres bonus hjørne er sjovt og ikke noget jeg har set så tit.
    Brevkassens er også en super god ide.
    Og så får man lige lidt flere point, ved at have nogle gode billeder der er placeret flot. Og det har i gjort! smiley
    + at i har gjort hjemmesiden meget overskuelig, synes jeg.

    Håber ikke at de lød for hårdt, det er bestemt ikke meningen, men ment som noget konstruktivt. Ellers så spørg endelig, hvis du vil have uddybet noget.
    Det her er også kun set fra min synsvinkel smiley


  • #7   16. aug 2013 Wow vil helt klart bruge den!! smiley

  • #8   16. aug 2013 Nej undskyld, ikke Liberamus-equos' måde at skrive det på, men måden det er skrevet OP på smiley Med de tre "punkter", hvis du forstår?

  • #9   16. aug 2013 <b>Emilie Harm:</b> Super mange tak for kritikken (og rosen selvfølgelig)! Det er jo godt, for det bruges til at gøre den bedre!

    De 3 punkter er også inspireret fra LB må jeg sige smiley Må se om jeg kan finde en anden måde at stille det op på!
    - Hjemmesiden er til dem som er interesseret i vores arbejde, og som jeg skrev så kommer der måske også en jordtræningsmenu. smiley

    Undervisning tilbyder vi ikke endnu da vi simpelthen synes vi er for unge og for uerfarne. smiley Men vi synes sådan set bare at det ville være sjovt og produktivt for vores team at starte en hjemmeside op smiley


  • #10   16. aug 2013 <b>Amanda M:</b> Mange tak!
    <b>Krikken:</b> Super! smiley
    <b>I Will Always Love You My Jumping Star:</b> Mange tak! smiley Det lyder rigtig godt.


  • #12   16. aug 2013 <b>Mia Dahl:</b> Det er nok fordi du er på iPad, for den gør det ikke på computeren smiley

  • #13   16. aug 2013 Jo det Mie Dahl skriver skal man også på min pc. Men det tror jeg ikke TS kan gøre noget ved.

  • #14   16. aug 2013 Hvad betryder join up? smiley

  • #15   16. aug 2013 <b>Amanda M</b>: Skal man? smiley Nej, jeg kan desværre ikke gøre noget ved det.

  • #16   16. aug 2013 <b>I Will Always Love You My Jump Star:</b> Det er en længere forklaring. Vi havde "Hvad Betyder" på siden, men vi besluttede os for at cutte den af. Mon den skal op igen?

  • #17   16. aug 2013 Jaa! smiley

  • #18   16. aug 2013 <b>I Will Always Love You My Jump Star:</b> Okay, den kommer op igen smiley

  • #19   16. aug 2013 Måske en ide til "hvad betyder". I stedet for at skive jeres mening om tingene, så skriv hvad det er. Fx join up er for det meste i en rotunde og er lavet for at ... Bla bla bla smiley
    Og så kan i måske lave en "vores mening om" eller lign? smiley


  • #20   16. aug 2013 <b>Emilie Harm:</b> Jeg regner med at lave et der hedder "Begreber" hvor vi helt neutralt fortæller om de ting indenfor "horsemanship" verdenen og hvad de bruges til osv. smiley

    Om der kommer en vores mening side, skal jeg lige drøfte med den anden ejer, haha smiley


  • #21   16. aug 2013 Eller måske sådan her på den side med begreberne:

    <b>Join up </b>
    Bla bla bla bla bla ...

    <b>Vores mening</b>
    Bla bla bla bla bla ...

    <b>Andres meninger og synspunkter</b> (Evt. skrive et sted på nettet/hjemmesiden at man skal komme med sine egne meninger privat til jer, så i kan skrive det på, inden i laver den her "Andres meninger ..." )
    Bla bla bla bla bla ...

    Igen: Altså, på samme side smiley


  • #22   16. aug 2013 Eller måske sådan her på den side med begreberne:

    <b>Join up </b>
    Bla bla bla bla bla ...

    <b>Vores mening</b>
    Bla bla bla bla bla ...

    <b>Andres meninger og synspunkter</b> (Evt. skrive et sted på nettet/hjemmesiden at man skal komme med sine egne meninger privat til jer, så i kan skrive det på, inden i laver den her "Andres meninger ...")
    Bla bla bla bla bla ...


  • #23   16. aug 2013 Aaah, ja, det kunne være smart! (Y)

    Nu er der kommet flere tricks til på siden også, flere svære tricks smiley


  • #25   17. aug 2013 Ville i hvertfald gå tilbage og kigge på grammatikken smiley
    Samt jeg ikke forstår hvordan man kan guide til et trick, man ikke selv har lært sin hest smiley

    Ellers fin side smiley


  • #26   17. aug 2013 Toby og Laura: Åh hm.. okay. Det gør jeg. Ang. tricks så er det fordi vi godt ved hvordan man skal gøre men at vores egne heste ikke selv er så langt endnu smiley

  • #27   17. aug 2013 Toby og Laura: Åh og btw. hvor ser du stavefejl etc. henne? smiley Har lige siddet og kigget på alle siderne, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget, ellers er jeg bare blind, haha!

  • #28   17. aug 2013 Er meget enig med Emilie i, at det er lidt kedeligt at læse om jer, hvis I ikke er undervisere eller lignende. Måske lyder det lidt hårdt, men der skal jo være en mening med at give folk en lang beskrivelse om en selv smiley Og de tre "dansker - alder - pige", der står ved siden af jeres billeder, synes jeg er enormt irriterende, det er simpelthen den mest ligegyldige info, man kan give, når alt alligevel nævnes med billeder/tekst efterfølgende. Og synes også, det ville være rigtig fedt, hvis I linkede til undervisere i både tricks, basalt jordarbejde samt det, der ligner - f. eks. ARR (anatomisk rigtig ridning) eller akademisk/klassisk dressur.
    En ting, jeg bed mærke i: citaterne står meget rodet, og det er svært at skelne mellem dem og se, hvad der er hvad, det er generelt bare lidt rodet. Måske det ville hjælpe at sætte selve citatet i citationstegn?
    Under nejetricket: jeg synes, det er rigtig vigtigt, at I her pointerer, at metode 2, altså den med godbidden mellem benene, ikke er optimal, idet hesten bare kommer til at ligne en, der står på hovedet, og det er hverken pænt eller sundt. Jeg tror bare, at rigtig mange, der ikke har så meget forstand på tricks, vil tænke, at det da er den nemmeste udvej og så bare gøre det - og det ender altså rigtig hurtigt galt, hvis ikke man lige ved, hvad man har med at gøre. Men ja, blot min mening og et forslag.

    Når det er sagt, er den en super flot hjemmeside. Rigtig gode billeder og dejlige farver. Den er nem og overskuelig, og man ved, hvor man kan finde tingene henne. Jeg er i hvert fald personligt glad for, at I IKKE har brugt iframe til det hele smiley HADER det, det er så besværligt, klodset og ser bare rigtig, rigtig grimt ud med to scrollbars i samme vindue - tommel op for det!


  • #29   18. aug 2013 Jeg har ikke taget stilling til indholdet på jeres side - udelukkende layout.
    Det er godt at se I holder jeres tekster venstrejusteret, lav endelig ikke om på det.
    I bør gøre jeres linier kortere for at fremme læsbarheden - på flere sider. På siden hvor I præsenterer jer selv og hestene, er linielængden acceptabel - men lav luft mellem billeder og tekst - som på jeres tricks side. Overvej grundigt om I er sikre på det skal være den lyse grå farve til tekster. Det fungerer bedre at læse den sorte.
    Mon ikke I kan finde en løsning i jeres CMS til at slippe for vertical-scroll på tablets - jeg kan se der er tænkt på skalering til telefoner.


  • #30   19. aug 2013 Den er vildt god! Rigtig godt lavet smiley

  • #31   19. aug 2013 Har taget det til mig I har sagt, tak for rosen! smiley

  • #32   20. aug 2013 Så blev den straks mere prof at se på.

Kommentér på:
Så er vores hjemmeside ude!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce