{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Doctor Who {{forumTopicSubject}}

Til de andre Doctor Who-fans deruder, så kan I se alle 7 sæsoner efter rebooten gratis her: http://watchtvseries.ch/serie/doctor_who

Vælg det afsnit, I vil se, og så vælg hvilken afspiller. Nogle kræver en bruger, men jeg bruger den, der hedder putlocker-la. Den kræver ingen bruger og afspiller godt.

Der er dog ingen undertekster (uanset hvilken afspiller, man vælger).

God fornøjelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Doctor Who
  • #1   20. aug 2013 Cool! Tak. Synes nu det er fedt nok at kunne se det i fjernsynet også..
    Sæson 7 lever desværre ikke helt op til mine forventninger. Glæder mig sådan til sæson 8 med Peter Capaldi. Han matcher min opfattelse af Doctor Who rigtig godt, og jeg har savnet noget mere seriøsitet siden David Tennant. Det håber jeg, Peter kan give serien.
    Men meget hænger nok også sammen med, at Russel desværre ikke længere er forfatter.


  • #2   20. aug 2013 Jeg er er i gang med at se alle afsnittene igen, og er lige startet på sæson 2.

    Jeg er ikke så meget inde i forfatterne, så det skal jeg ikke gøre mig klog på.
    Jeg synes, Matt Smith har overrasket meget positivt, men jeg er enig i at sæson 7 er noget tynd - måske fordi Karen Gillian er svær at efterfølge. Jenna-Louise Coleman var fin som Soufflegirl i "Asylum of the Daleks", men jeg synes ikke hun virker troværdig som doktorens følgesvend.

    Jeg kender intet til Peter Capaldi, men jeg glæder mig til at se, hvordan han vil løfte arven



  • #3   20. aug 2013 Enig mht. Jenna-Louise Coleman.. Hendes karakter er også for hjælpeløs. Jeg tror, de fleste problemer jeg har med sæson 5-7 er manuskriptet og karaktererne, og det bunder jo ud i forfatterne. Her er der meget mere fokus på, at det skal være børnevenlig og "mainstream". Det gik Russel ikke så meget op i. Samtidig, hvis man ser sæson 1-4 igen, så er de alle knyttet sammen med små hints, der dukker op allerede i første og anden sæson.
    Denne connection mangler jeg i de nyere sæsoner. Plus at historierne og karaktererne som sagt virker for svage for mig.
    Skuespillerne er som sådan gode nok. Var også positiv overrasket over Matt, men han er jo stadig bundet af manuskript etc.

    Peter Capaldi har været fan af showet hele sit liv, hvilket også inkluderer de helt gamle og originale sæsoner. Og så har han faktisk også haft en mindre birolle i sæson 4 samt en rolle i Torchwood smiley


  • #4   26. jan 2015 Nå Tenna - hvad synes du om sæson 8?

Kommentér på:
Doctor Who

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce