{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

hvor går grænsen! {{forumTopicSubject}}

Hej
her en af dafen var min hest og jeg på en god skridttur og så var der så en billiest der kunne have ødelagt det hele hvis ikke min hest var så trafiksikker..
en billist køre så tæt forbi mig at min fod kunne skrabe hans sidespejl, ikke mindst det så kører han nok 90 km i time og dyter mens han kører forbi.
går min grænse og jeg er glad for at jeg ikke havde taget min pony så ville jeg have endt i grøften for han bliver nemt bange! smiley
jeg ville bare høre hvor jeres grænse går med heste på vejen! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor går grænsen!
  • #1   22. aug 2013 Jeg rider ikke ved vejen, da jeg synes det er for farligt...

  • #3   22. aug 2013 Det var da lidt for groft gjort!:-)
    Tror hvis det havde været mig, og jeg havde haft chancen for at kunne nå sidespejlet, så havde lige sparket til sidespejlet, så kan du lade være med at køre så stærkt!:-)
    Jeg har også prøvet, hvor der var en bil i skoven, der ville forbi mig og min hest, men der var alså ikke plads, men den her bil pressede og kørte helt op i numsen på min hest. Så gik vi bare længere ud på vejen/sti, og så blev den faktisk bagved, men hold da op chafføren blev vist lidt muggen;-)
    Jeg fortrækker dog at ride i skoven, da jeg ikke så godt syntes heste høre til i trafikken!;-)
    Men det kan jo blive nødvendigt at ride ved vejen:-D


  • #5   22. aug 2013 det ville jo feksempel ikke være min skyld hvis hun sparkede ud efter bilen:)

  • #7   22. aug 2013 Trine, nej, det vil ikke være din skyld. Det vil faktisk være bilisten der skulle betale skade, hvis din hest nu sparkede ud, og fik en seneskade eller lignende. En hest er et "køretøj" som en cykel, og det er en hver bilist ansvar, at holde afstand. Især til bløde trafikanter!

  • #9   22. aug 2013 ja christina han er en satens idiot! .)
    og tak for svarene til andre! smiley


Kommentér på:
hvor går grænsen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce