{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Den nye Stjerne {{forumTopicSubject}}

Hej mit navn er Cornelius opkaldt efter den romerske hærfører Lucius Cornelius, der under sine kampe fik tilnavnet Felix, som betyder heldig. Hvilket min ejer siger jeg nok får brug for, dog er jeg sikke på det bare er noget pjat.

Jeg har min helt egen stald, som jeg deler med Hertug. Dog syntes jeg Hertug er lidt forfinet og render rundt med krone på hele tiden, men ha ha jeg er jo kongen. Bare fordi han ikke ved at guld er meget mere værd end sølv, dog siger min ejer at jeg også snart bliver sølv, da der er 71 heste derude, som har efterlignet lige præcis mig, det er da stort smiley .
Vi havde også besøg af en smuk lille hoppe fyldt med prikker, hun er dog flyttet i dag smiley da hende staldejer sagde at hun også havde 490 andre heste, som skulle passes, hvis jeg en dag skulle have nogle nye sko. Hun var ellers sååååååååå sød

Hun brokker sig lidt over at alle de andre heste bliver forsømt, da hun allerede har brugt 178 AP på mig, lige som den rigtige Cornelius kommer jeg fra fattige kår. Der var nogle EH i en af de andre stalde, som spiste pas, så ingen morfeus et eller andet til mig. De tog faktisk også nogle af mine AP, kan bestemt ikke lide dem og deres spidse horn. Syntes dog godt nok hun har været nærig med godbidderne her på det sidste og hun forstår ikke jeg vil have roer hver dag.

I aften skal Hertug og jeg deltage i Gran Prix, dog siger min ejer bare vi gør det så godt vi kan + lidt mere er hun tilfreds? Hvad mener hun, jeg er jo en vinder og den sejeste af alle Hannoer på stedet ud af over 150 brødre og søstre smiley psst ved hun er både glad og stolt af mig

Kæmpe vrinsk
Cornelius

http://www.howrse.dk/elevage/fiche/?id=2171012


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye Stjerne
Kommentér på:
Den nye Stjerne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce